Харків'яни останні дні насолоджуються людським життям
Про фінансові проблеми Харкова, до яких в гонитві за миттєвим "рейтингом" і зайвим мільйоном довів місто Геннадій Кернес, відомо давно. Хоча вголос про це в місті говорити якось не прийнято (та й відверто нікому - вся опозиція була ретельно знищена ще в часи роботи харківського градоначальника в команді Партії регіонів).
Перед виборами, тим більше, коли широкій громадськості стало відомо, що Кернес веде за собою представників нелюбимого в Харкові дніпропетровського олігарха Ігоря Коломойського (основного інвестора партії "Відродження"), ЗМІ взагалі стали замовчувати міські проблеми.
Проте, все це рівно до виборів. Як тільки Геннадій Адольфович стає мером, харків'янам тут же пред'являть рахунки не тільки за ті "радості життя", які міський голова з барського плеча роздав городянам. З'ясується, що харківські тролейбуси вже зовсім не харківські, що парк Горького - гиря на бюджеті і годівниця для "своїх" підприємців", а не тільки місце відпочинку.
Тим не менш, інформація настільки корисна і важлива, що вона, всупереч бажанням Кернеса і Коломойського, які, діючи заодно, здатні організувати "змову мовчання" практично будь-якого рівня, потроху просочується.
Так, було описано, як, в результаті фінансових махінацій місцевої влади на чолі з мером Харкова повинні забрати 57 тролейбусів і 10 трамваїв, за які місто вже заплатило 52 млн грн. Для розуміння, це майже 800 річних зарплат по 4 тис. грн на місяць.
Місто віддасть тролейбуси, для вигляду поборовшись в суді, - і поповнить кишені махінаторів, провернувших цю угоду, на багато мільйонів.
Суть махінації в тому, що, виявляється, тролейбуси ніколи місту не належали, а були "в оренду". Орендодавець збанкрутував, і тепер у нього ці машини забирають.
А місто могло вважати ці машини своїми тільки після сплати повної суми. Оскільки була виплачена тільки половина, то машини забирають, гроші не повертають.
Зрозуміло, ці машини ще по одному колу продадуть місту. І знову влаштують серію банкрутств. І так можна продовжувати стільки, скільки Кернес буде при владі.
До речі, в цій інформації і відповідь на питання, чому саме на міському транспорті так багато реклами Кернеса. Новим господарям тролейбусів вкрай важливо, щоб більшість у міськраді зайняла лояльна їм і Коломойському партія "Відродження".
Ще сумніше йдуть справи з Парком Горького. Історія про те, що на будівництво парку взяли кредит, відома давно.
Факт, що кредит взятий під заставу "Харківського метрополітену", відомий не всім, але, загалом, теж не є секретом. Як не секрет і те, що кредитор - російський "Промінвестбанк", який, у свою чергу, належить "Внешэкономбанку РФ", який перебуває під санкціями.
Ні одного невідомого факту я не перерахував. Однак пов'язувати ці факти в єдину ланцюжок у Харкові перед виборами якось "не прийнято". Чому?
Досить згадати, хто контролює практично всі ЗМІ міста, а хто - багато національних ЗМІ.
Але якщо б цей кредит погашали, то не було б нічого страшного. Тим більше, що у парку безліч орендарів, яким харків'яни і гості міста залишають величезні суми.
Одна "дрібниця". Хто-небудь пам'ятає відкритий конкурс на оренду майданчиків в парку? Як у цьому конкурсі брав участь, і скільки вони платять місту - таємниця покрита мороком.
А ось, скільки грошей виділили на розвиток парку підрахував портал "Наші гроші", просто підсумувавши рішення про виділення грошей міськрадою. Всього вийшло 500 млн грн - удвічі більше того, що харків'яни залишилися повинні російському банку.
Але люди Путіна "до виборів" рахунок пред'являти не квапляться. Чому? Та просто тому, що при Кернеса захопити місто їм буде простіше.
Так що відразу після виборів або через один-два місяці ці та інші рахунки будуть пред'явлені харків'янам. І харків'яни будуть їх оплачувати.
Враховуючи тиск, який чиниться Заходом на Україну в питаннях боротьби з корупцією, можна сподіватися на те, що "полтавська одіссея" нинішнього мера закінчилася логічно.
Як казав у відомому діалозі кіногерой Жеглов колезі Шарапову: "... повинен сидіти у в'язниці!".