ua en ru

ДП "Антонов" візьме участь у тендері Міноборони США на суму 50 млрд дол

Автор: RBC.UA
ДП «Антонов» і U.S.Aerospace допустили до участі в тендері Міноборони США на постачання літаків-паливозаправників, загальна сума якого складає 50 млрд дол., заявив на прес-конференції президент ДП «Антонов» Дмитро Ківа, передає кореспондент РБК-Україна.

ДП «Антонов» і U.S.Aerospace допустили до участі в тендері Міноборони США на постачання літаків-паливозаправників, загальна сума якого складає 50 млрд дол., заявив на прес-конференції президент ДП «Антонов» Дмитро Ківа, передає кореспондент РБК-Україна.

«Ми не встигли в строк оформити участь в тендері, але терміни продовжили на наше прохання, і ми візьмемо участь в конкурсі», - заявив Д.Ківа.

Нагадаємо, в кінці червня ц.р. український авіаційний концерн КБ "Антонов" об'єднався з американською компанією U.S. Aerospace для участі в тендері на постачання літаків-заправників військово-повітряних сил (ВПС) США. Усього вартість контракту, за право укладання якого борються також американський Boeing і трансєвропейської EADS, складає 50 млрд дол.

Варто відзначити, U.S. Aerospace випробує серйозні фінансові труднощі. Компанія завершила 2009 р. з чистим збитком у розмірі 14 млн дол. Дефіцит ліквідних коштів сягає 28 млн дол.

ВПС США оголосили тендер на розробку і постачання нового типу літаків заправників - замість складаючих основу літаючих танкерів KC-135 Stratotanker фірми Boeng, які були прийняті на озброєння ще в кінці 1950-х рр.

Очікується, що КБ "Антонов" представить на тендері три різні моделі літаків: Ан-124-KC, Ан-122-KC і Ан-112-KC. Як відзначають самі представники української компанії, ці машини мають ряд переваг. Наприклад, їх корпус більш міцний; крім того, ці літаки можуть здійснювати зліт і посадку на мокре покриття злітно-посадкової смуги.

Якщо контракт з КБ все ж таки буде підписаний, літаки для ВПС США будуть вироблятися в Україні, проте остаточне складання буде здійснюватися у США.

КБ «Антонов» є частиною держхолдингу «Антонов». Крім того до холдингу входять серійний завод "Антонов", 410-й завод цивільної авіації, Харківський авіазавод. У грудні 2008 р. уряд України прийняв рішення реформувати авіаційну промисловість, об'єднавши підприємства, акціонувавши їх на початку 2010 р.

Варто відзначити, що РФ зацікавлена в об'єднанні з українською авіабудівною галуззю. Головним чином російська сторона зацікавлена в КБ "Антонова" і тричі намагалася покласти початок об'єднавчому процесу. У той же час створений в 2008 р. "Антонов" є держхолдингом, який не може створювати ніяких спільних підприємств.