ua en ru

Google може купити американську компанію Groupon за 5-6 млрд дол

Автор: RBC.UA
Інтернет-гігант Google близький до покупки американської компанії Groupon Inc., власника однойменного інтернет-порталу, який надає в глобальній мережі знижки на товари і послуги.

Інтернет-гігант Google близький до покупки американської компанії Groupon Inc., власника однойменного інтернет-порталу, який надає в глобальній мережі знижки на товари і послуги, передає Reuters з посиланням на американські ЗМІ.

Повідомляється, що передбачувана угода може стати найбільшою в історії Google - її вартість може скласти 5-6 млрд дол. Відзначається, що Google готова заплатити за Groupon "значно більшу суму", ніж Yahoo, що пропонувала інтернет-порталу минулого року 2-3 млрд дол., від яких він відмовився.

До цього дня найбільші придбання Google - це онлайнова рекламна мережа DoubleClick, куплена ним за 3,1 млрд дол. у 2008 р. і відеосервіс YouTube (за 1,65 млрд дол. в 2006 р.).

Напередодні повідомлялося, що Європейська комісія почала офіційне розслідування на предмет можливого порушення інтернет-корпорацією Google антимонопольного законодавства Євросоюзу. За неофіційними даними, антимонопольні регулятори ЄС ведуть попереднє розслідування відносно Google з початку цього року. Приводом до цього стали скарги трьох інтернет-компаній - німецького сайту електронної торгівлі Ciao, британського пошукового сервісу Foundem і французького юридичного пошуковика ejustice.fr - на те, що їх назви не виводяться на перших сторінках результатів пошуку Google у відповідь на тематичні запити користувачів. Заявники підозрюють Google в навмисній дискримінації конкурентів.

Google керує найпопулярнішою в світі пошуковою системою. Компанія, зокрема, займає близько 66% ринку інтернет-пошуку в США.

Компанія Groupon була заснована в 2008 р. і дозволяє зареєстрованим користувачам купувати знижки на різні товари і послуги. В даний час Groupon представлена в 29 країнах світу, а кількість користувачів порталу досягає 13 млн чоловік. У серпні ц.р. Groupon Inc. вийшла на російський та японський ринки: компанія придбала російський аналог Groupon - компанію Darberry і японську Qpod. Умови угод не повідомлялися.