ua en ru

Google і Burberry запустили сервіс з доставки поцілунків

Автор: RBC.UA
У століття високих технологій у людських стосунках романтика відходить на задній план. Замість того, щоб насолоджуватися живим спілкуванням, люди сидять, уткнувшись у свої смартфони. А зізнання в коханні на надушеному папері замінили електронні листівки. Зробити віртуальне спілкування романтичнішим спробували модний будинок Burberry і компанія Google, представивши світу проект під назвою Burberry Kisses.

У століття високих технологій у людських стосунках романтика відходить на задній план. Замість того, щоб насолоджуватися живим спілкуванням, люди сидять, уткнувшись у свої смартфони. А зізнання в коханні на надушеному папері замінили електронні листівки.

Зробити віртуальне спілкування романтичнішим спробували модний будинок Burberry і компанія Google, представивши світу проект під назвою Burberry Kisses.

Це диво електронної романтики використовує нові технології, дозволяючи користувачам отримувати і посилати руками поцілунки в будь-яку частину світу за допомогою сенсорного гаджету або веб-камери.

Сервіс працює просто: потрібно вибрати форму губ і колір помади, написати e-mail і місто одержувача, і можна буде побачити, як поцілунок відлітає до адресата і з'являється на карті. Є інший варіант - сфотографуватися на веб-камеру і послати віртуальний відбиток своїх губ. В цьому випадку показується інструкція щодо поцілунків. Хоча, людина, яка розціловує свій планшет, виглядає дещо дивно, результат виходить досить милим і приємним.

Читайте також: Google, Facebook і Microsoft мають намір розкрити інформацію про запити спецслужб

Цей проект - частина ініціативи Google's Art, Copy & Code, яка створена, щоб "олюднити технології" на емоційному цифровому рівні. Суть у тому, що реальний поцілунок перетвориться у цифровий прінт, що запечатує електронний лист, який можна відправити кому завгодно і куди завгодно. Поцілунок, наприклад, може розтопити лід десь в Антарктиці і зігріти серце доглядача (або доглядачки) полярної метеостанції.

Нагадаємо, що це не перший масштабний онлайн-проект Burberry: британська марка запускала сайт під назвою Art of Trench. Креативний директор бренду Крістофер Бейлі схиблений на технологіях.

Читайте також: Google Glass навчать розпізнавати обличчя

"Burberry Kisses почався з ідеї дати технологіям серце і душу і використовувати це, щоб об'єднати сім'ю Burberry по всьому світі, - поділився ідеями креативний директор Burberry Крістофер Бейлі. - Ми постійно думаємо про те, як перевести емоції з реального світу у цифровий простір, будь то захоплення на живому концерті, шум і гул перед початком показу на подіумі або просто відчуття, яке ви відчуваєте, натягуючи на себе плащ дощовим ранком".