Головними словами 2012 року стали "соціалізм" і "капіталізм"
Редакція видавництва Merriam-Webster (випускає словники Вебстера - найстаріші в США енциклопедичні й тлумачні словники англійської мови) представила своєрідний рейтинг 10 головних слів 2012 року.
Експерти лексикографічного проекту традиційно засновують свій вибір на кількості англомовних запитів користувачів, що звертаються за тлумаченням того чи іншого слова до сайту видавництва. Подібне дослідження, таким чином, може розцінюватися як ще один спосіб пролити світло на те, що найбільше цікавило людей в минулому році.
Перший рядок рейтингу розділили два слова - "капіталізм" і "соціалізм", інтерес до яких був найбільш гострим під час передвиборної кампанії в США, особливо при обговоренні кандидатами своїх програм, що стосуються охорони здоров'я. Піка число запитів користувачів за обома словами досягало в дні з'їздів Демократичної і Республіканської партій, а також у дні передвиборних дебатів.
Читайте також: Список найбільш обридлих слів 2012 року склали вчені зі США
"Ми спостерігали сплеск інтересу до слів" капіталізм "і" соціалізм "і в сам день виборів. В цілому обидва слова були вкрай популярні в протягом усього року", - прокоментував редактор Merriam-Webster Пітер Соколовські.
Інші слова 2012 р., що увійшли до топ-10 за версією словника Вебстера, носили більш легковажний характер. Так, наприклад, іменник "мем" (англ. meme) - слово, фраза або зображення, несподівано отримало широке розповсюдження і популярність в інтернеті і часто носить пародійний характер.
Автором низки політичних мемів року в США став кандидат у президенти від республіканців Мітт Ромні. Наприклад, беручи участь у передвиборних дебатах з Бараком Обамою, він повідомив про намір у разі перемоги на виборах скоротити фінансування телеканалу PBS, на якому виходить популярна дитяча передача "Вулиця Сезам". Заяви Ромні миттєво породили безліч мемів про безробітну Велику Птицю, одного з персонажів шоу.
Зазначимо, що згідно з дослідженнями, лідерами в списку найбільш обридлих англійських слів в 2012 р. стали вирази "фіскальний обрив" і "створення робочих місць". Серед інших виразів, негативно сприйнятих аудиторією, була абревіатура YOLO (You live only once), яку часто вживають користувачі мікроблога Twitter. Крім того, укладачі включили в свій перелік слово "трендовий", "гуру" і вираз "обережно, спойлер!".