ru ua

Gangnam Style продовжує встановлювати рекорди на YouТube: вже понад 1 млрд переглядів (відео)

Автор: RBC.UA
Відеокліп на композицію Gangnam Style південнокорейського репера Psy побив абсолютний рекорд, ставши першим відео, що зібрало понад мільярд переглядів на порталі Youtube.

Відеокліп на композицію Gangnam Style південнокорейського репера Psy побив абсолютний рекорд, ставши першим відео, що зібрало понад мільярд переглядів на порталі Youtube, повідомляє ВВС.

За даними власника YouTube - компанії Google, кліп щодня переглядали в середньому від 7 до 10 млн разів. У блозі відеохостингу наголошується, що швидкість, з якою відео набуває популярності, безпрецедентна для YouTube.

Читайте також: Gangnam Style - лідер у рейтингу найпопулярніших роликів на Youtube за 2012 рік

Попередній рекорд по кількості переглядів - 803 млн - належав пісні Baby канадця Джастіна Бібера. Поп-співака південнокорейський репер обійшов за кількістю переглядів ще 25 листопада.

Сингл під назвою Gangnam Style, розміщений в мережі 15 липня 2012 року, зробив репера світовою знаменитістю. Танець, який Psy виконує в кліпі Gangnam Style, набув такої популярності, що його повторили мільйони людей по всьому світу - від генсека ООН Пан Гі Муна і британських військовослужбовців до ув'язнених в'язниці на Філіппінах і тайських моряків.

Читайте також: PSY навчив Генсекретаря ООН танцювати Gangnam Style (фото, відео)

Gangnam Style - розмовний вислів в корейській мові, що означає розкішний спосіб життя, яким славиться Каннамгу, багатий і модний район Сеула. 34-річний музикант порівняв його з Беверлі-Хіллз. Пісня присвячена "ідеальної дівчини, яка знає, коли треба бути витонченою, а коли дикою". Огрядний Psy танцює, зображуючи те, як він їде на коні, тримає поводи і розкручує ласо.

Відзначимо, Gangnam Style також отримав приз як кращий відеоролик на церемонії MTV Europe Music Awards. Відео очолило чарти в 28 країнах. У книгу рекордів Гіннесса кліп увійшов як пісня, що набрала найбільшу кількість "лайків", - зараз їх у ролика на YouTube близько 6 млн.

Читайте також: Gangnam Style обійшов Обаму в боротьбі за титул "Людина року" за версією читачів Time

Один з експертів музичної індустрії заявив, що успіху кліпу багато в чому сприяла та обставина, що багато користувачів розміщували на Youtube свої версії ролика.

"Я бачив статистику, згідно з якою пісня збере близько 8 млн дол. до кінця року безпосередньо через YouTube завдяки рекламі, скачуванню користувачами, використанню в рекламних роликах і телевізійних програмах", - заявив Кріс Коук, бізнес-редактор музичного новинного сайту CMU.

"Це демонструє, що YouTube, який безкоштовний для використання, в якості рекламного майданчика для музичних лейблів, може приносити значний дохід", - відзначає експерт.