Facebook надав можливість використання хештегів
Facebook надав можливість використовувати хештеги. Про це йдеться в офіційному повідомленні компанії.
У Facebook підкреслили, що введення хештегов - перший крок, спрямований на спрощення пошуку в соцмережі.
Раніше додавати хештеги в свої повідомлення могли користувачі Twitter, Instagram та деяких інших ресурсів. "ВКонтакте" така можливість з'явилася в травні 2011 р.
Читайте також: Facebook запускає нову рекламну стратегію (фото)
Про те, що найбільша у світі соціальна мережа почала роботу з впровадження хештегов, аналогічних тим, що використовує Twitter, стало відомо в березня 2013 р. Експерти пов'язали це з триваючою конкуренцією Facebook і Twitter.
Тоді ж стало відомо, що хештеги в Facebook з великою ймовірністю будуть працювати за такою ж схемою, як і в Twitter, де використовується символ #, що дозволяє класифікувати короткі повідомлення за темами.
Читайте також: Google, Facebook і Microsoft мають намір розкрити інформацію про запити спецслужб
Facebook є найбільшою в світі соціальною мережею - її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 млрд користувачів. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Чистий прибуток Facebook Inc. в 2012 р. впав майже в 19 разів у порівнянні з попереднім роком і склала 53 млн дол Прибуток на одну акцію склав 0,01 дол За 2011 р. чистий прибуток Facebook Inc. досягла 1 млрд дол, а прибуток на 1 акцію - 0,46 дол