ua en ru

Facebook планує розвивати новинну стрічку та Instagram

Автор: RBC.UA
Найбільша соціальна мережа Facebook планує розвивати новинну стрічку сайту, а також додаток Instagram. Про це повідомив засновник компанії Марк Цукерберг.

Найбільша соціальна мережа Facebook планує розвивати новинну стрічку сайту, а також додаток Instagram. Про це повідомив засновник компанії Марк Цукерберг (на фото), передає Associated Press з посиланням на американські ЗМІ.

Як розповів Цукерберг у своєму інтерв'ю, Instagram, придбаний компанією в квітні 2012 р., є "важливим і значущим" продуктом для Facebook. За його словами, в даний час Instagram користуються більше 100 млн користувачів, і в майбутньому Facebook сподівається збільшити їх кількість до 1 млрд осіб. Також Facebook планує розвивати новинну стрічку сайту, "удосконалювати її, шукати нові способи взаємодії з користувачами", додав Цукерберг. Він висловив упевненість, що потік інформації, вироблюваної користувачами, зросте в 10 разів до 2016 р.

Читайте також: Facebook презентував смартфон HTC First (фото)

Instagram - безкоштовне застосування для мобільних пристроїв, що дозволяє обмінюватися фотографіями в Інтернеті. Проте головною функцією програми є можливість обробляти фотографії за допомогою набору фільтрів. Програма доступна для пристроїв на операційних системах Android і iOS.

Соціальна мережа Facebook Inc. була створена Цукербергом в 2004 р. Facebook є найбільшою в світі соціальною мережею - її щомісячна аудиторія перевищує 1,06 мільярда користувачів. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Чистий прибуток Facebook Inc. у 2012 р. впала майже в 19 разів в порівнянні з попереднім роком і склала 53 млн дол. Прибуток на одну акцію склав 0,01 дол. За 2011 р. чистий прибуток Facebook Inc. досягла 1 млрд дол., а прибуток на 1 акцію - 0,46 дол.

Читайте також: У Facebook з'явився вірус (фото)

Facebook вкладає капітал в нові продукти з метою залучення користувачів і утримання їх на сайті. На початку січня компанія оголосила про оновлення своєї пошукової служби, яка дозволяє користувачам знаходити інформацію про людей, місця, фотографії і інтереси. Компанія також модернізувала свої мобільні застосування для нових версій телефонів, керованих операціонками Android Google та iOS. Крім того, соцмережа планує ввести платні акаунти.