ua en ru

Facebook почала тестувати кнопку "Я хочу"

Автор: RBC.UA
Соціальна мережа Facebook почала тестування нової кнопки "Я хочу". Поряд з вже звичною Like користувачі (поки тільки зі США) тепер можуть натискати кнопку Want.

Соціальна мережа Facebook почала тестування нової кнопки "Я хочу". Поряд з вже звичною Like користувачі (поки тільки зі США) тепер можуть натискати кнопку Want. В першу чергу вона з'явилася на Facebook-сторінках семи торговельних мереж - Pottery Barn, Wayfair, Victoria's Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics і Fab.com.

Натиснувши на книпку Want, користувач Facebook додасть модні окуляри, купальник або будь-який інший товар, що сподобався до свого віш-ліста. Одразу після цього або через якийсь час за посиланням, що супроводжує вибраний товар посиланням можна потрапити на сайт інтернет-магазину, де продається бажана річ. А якщо у вас багато хороших друзів, список бажань можна зробити доступним і для них.

Читайте також: Facebook відключає сервіс автоматичного розпізнавання осіб для користувачів в Європі

Facebook не планує стягувати з торгових мереж комісійні за товари, які куплять у них її користувачі. Однак, на думку експертів, запуск нового сервісу є черговою спробою компанії збільшити дохід, що отримується від кількості мешканців соцмережі, яких нещодавно стало більше 1 млрд. Експерти вважають, що онлайн-магазинам, які бажають підключитися до сервісу, доведеться платити за просування своїх товарів. Приблизно так само, як компанії зараз платять за свою рекламу в Facebook.

В кінці вересня 2012 р. Facebook запустила сервіс Gifts, через який користувачі можуть робити один одному реальні подарунки. В рамках цього сервісу з соцмережею співпрацюють мережу кав'ярень Starbucks, кондитерські Magnolia Bakery, квітковий онлайн-магазин 1-800-Flowers.com і ряд інших компаній.

Читайте також: Facebook спрощує рекламодавцям доступ до якомога більшої кількості користувачів смартфонів

Обравши у когось з них подарунок, його можна оплатити, а потім відправити привітання. При цьому знати реальну адресу людини, з якою ви, можливо, ніколи не зустрічалися поза Мережею, не потрібно. Отримавши повідомлення про подарунок, вона сама вкаже, куди його доставити. А перед цим зможе змінити розмір (якщо ви вирішили подарувати йому, наприклад, футболку), колір та інші характеристики або зовсім взагалі один товар іншим за тією ж ціною. Сервіс Gifts створений на базі стартапу Karma, який навесні 2012 р. Facebook викупила за 80 млн дол. Поки сервіс працює тільки в США, однак у майбутньому аналогічні послуги обіцяють зробити доступними і для жителів інших країн.

Facebook - одна з найпопулярніших соціальних мереж в світі. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Кількість активних користувачів Facebook, які хоча б раз на місяць заходять в свій аккаунт, становить не менше 845 млн осіб. Чистий збиток Facebook у II кв. 2012 р. склав 157 млн дол.