ua en ru

Щорічні надходження від передачі морських портів у концесію можуть скласти 600 млн грн, - Мінінфраструктури

Автор: RBC.UA
Сума концесійних платежів у разі роботи морських портів у форматі концесії може скласти 600 млн грн на рік. Про це заявив заступник міністра інфраструктури Дмитро Демидович, передає кореспондент РБК-Україна.

Сума концесійних платежів у разі роботи морських портів у форматі концесії може скласти 600 млн грн на рік. Про це заявив заступник міністра інфраструктури Дмитро Демидович, передає кореспондент РБК-Україна.

"За нашими попередніми підрахунками, сума концесійних платежів у разі роботи портів в плані концесії - мінімум 600 млн грн. Хочу підкреслити, що це вище, ніж у сьогоднішньому форматі державний партнер платить дивіденди на держчастку. На сьогоднішній день ця цифра становить близько 400 млн грн", - сказав Демидович.

Читайте також: Портова галузь України потребує близько 25 млрд грн інвестицій

Він також зазначив: "Міністерством інфраструктури створено робочу групу, до якої входять фахівці портів і представники міністерства. Ми зараз проводимо роботу, розглядаємо пропозиції для кожного індивідуального порту по можливим проектам державно-приватного партнерства. Ті проекти, які будуть найбільш підготовлені та найбільш відповідають стратегії розвитку, будуть вибрані міністерством в якості концесії. Що стосується часового проміжку, я думаю, це має бути зроблено протягом 6 місяців".

Нагадаємо, що місяцем раніше уряд дозволив передавати в концесію всі 18 українських порту. Таким чином, зміни до переліку об'єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію, були внесені щодо Одеського морського торговельного порту, Миколаївського морського торговельного порту, Іллічівського морського торгового порту, морського торговельного порту "Южний", Маріупольського морського торгового порту, Севастопольського морського торгового порту, Херсонського морського торговельного порту, Керченського морського торгового порту, морського торгового порту Феодосії, Ялтинського морського торгового порту, Бердянського морського торгового порту, Білгород-Дністровського морського торговельного порту, Євпаторійського морського торговельного порту, Ізмаїльського морського торговельного порту, Спеціалізованого морського порту "Октябрьск", Ренійського морського торгового порту, Скадовського морського торговельного порту, морського торговельного порту "Усть-Дунайський".

Читайте також: Президент схвалив приватизацію портових об'єктів

Рішення про надання концесії буде приймати Міністерство інфраструктури України виключно за результатами проведення концесійного конкурсу. Умови конкурсів також буде розробляти Мінінфраструктури, погоджуючи їх з Міністерством економіки, Міністерством фінансів і Міністерством юстиції.

Впроваджуючи концесійну модель залучення коштів в портову галузь, уряд очікує отримати більші обсяги надходжень до державного бюджету, ніж нинішній рівень щорічних дивідендів, який сьогодні отримує держава від господарської діяльності портів (наприклад, в 2011 р. бюджет отримав близько 460 млн грн дивідендів).

За даними Мінінфраструктури, портова галузь України потребує залучення близько 25 млрд грн інвестицій. Необхідність активного залучення засобів в порти пов'язана з критичним рівня з зносу - 60-90%.