Експерти: Американська роздрібна індустрія стає збитковою

На світовому ринку триває різке зростання цін практично на всі енергоносії. Таке стрімке подорожчання нафти і газу вже негативно вплинуло на прибуток великих компаній і на стан економік розвинених країн та країн, що розвиваються, передає Reuters. На світовому ринку триває різке зростання цін практично на всі енергоносії. Таке стрімке подорожчання нафти і газу вже негативно вплинуло на прибуток великих компаній і на стан економік розвинених країн та країн, що розвиваються, передає Reuters. Наступними жертвами такого стрімкого зростання цін стали компанії, що займаються роздрібною торгівлею. Річ у тому, що напередодні літнього сезону попит на їхні товари зазвичай росте. Але цього разу на тлі подорожчання палива споживачі не поспішають витрачати свої гроші. За даними дослідження, проведеного консалтинговою компанією WSL Strategic Retail, близько 60% американських споживачів вважають за краще значно урізувати свої витрати, оскільки не в змозі контролювати ціни на паливо. Причому варто відзначити, що це дослідження було проведене в листопаді минулого року, коли за галон бензину давали 3,11 дол., а барель нафти коштував близько 94 дол. "Тоді нам здавалося, що гірше нікуди. Тепер, коли бензин коштує близько 3,79 дол./галон, а нафта близько 132 дол./бар., стає зрозуміло, що той рівень цін був достатньо низьким", - нарікає президент WSL Кандас Корлетт. Таким чином, паніка роздрібних торговців цілком зрозуміла: чим більше споживачі платять за продукти харчування і енергію, тим менше у них залишається грошей на решту товарів. Причому, на думку аналітиків, надалі ця ситуація може лише посилитися, і роздрібним підприємствам варто приготуватися до нелегких часів. "Навіть якщо в II половині 2008 р. почнеться поступове відновлення світової економіки, маловірогідно, що роздрібний сектор також почне відновлюватися", - запевняє провідний економіст Retail Federation Розалінд Веллс. Варто також відзначити, що перші ознаки погіршення стану американської роздрібної індустрії спостерігалися вже влітку 2007 р. - тоді обсяг продажів компаній цього сектору знизився на 3%. Це літо обіцяє стати ще збитковішим, відзначають експерти. "Літо 2008 р. обіцяє стати дуже важким в економічному плані", - говорить представник Zale Corp Девід Стернблітц. А К.Корлетт додає, що споживачі не в силах запобігти подальшому подорожчанню палива, тому їм залишається урізувати свої витрати. Таким чином, роздрібним підприємствам залишається лише одне – скорочувати обсяги виробництва і спробувати урізувати свої виробничі витрати. "Якщо їм вдасться це зробити, тоді їхні втрати від стрімкого зростання цін на паливо будуть зведені до мінімуму", - відзначає Р.Веллс. Також, на думку експерта, рітейлерам доведеться змінити свої рекламні кампанії, щоб залучити якомога більше нових покупців.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся