ua en ru

Двигуни Boeing-737, який розбився в Пермі, працювали до зіткнення із землею

Автор: RBC.UA
Розшифровка і вивчення фрагментів двигунів літака показали, що на місці події не було ані пожежі двигунів, ані руйнування літака в повітрі, обидва двигуни працювали до зіткнення літака із землею. Про це повідомляє Міждержавний авіаційний комітет (МАК).

Розшифровка і вивчення фрагментів двигунів літака показали, що на місці події не було ані пожежі двигунів, ані руйнування літака в повітрі, обидва двигуни працювали до зіткнення літака із землею. Про це повідомляє Міждержавний авіаційний комітет (МАК). Інформація бортових самописців (мовного і параметричного) літака Boeing-737 авіакомпанії "Аерофлот-Норд", який зазнав авіакастрофи в Пермі, не дивлячись на серйозні пошкодження стрічкопротяжних механізмів, зчитана. Фахівці технічної комісії МАК працюють над розшифровкою і аналізом. Крім того, в даний час технічна комісія працює на місці події. Проводяться необхідні дослідження фрагментів літака, вивчаються нормативні акти, вся льотно-технічна і експлуатаційна документація по всіх службах, пов'язаних з польотом і управлінням даного літака, а також підготовкою льотного і технічного складу. Разом з тим, аналізується стан засобів забезпечення польотів в аеропорту Пермі і передполітна підготовка літака і екіпажу в аеропорту Шереметьєво. За результатами роботи технічної комісії будуть встановлені обставини і причини авіаподії, а також розроблені необхідні рекомендації з їх запобігання. Фахівці США, як держави-розробника і виробника повітряного судна, Франції, як держави-виробника двигуна, Великобританії, як держави-реєстратора повітряного судна, вже приступили до роботи з комісією. Літак Boeing-737 авіакомпанії "Аерофлот-Норд", що слідував рейсом N821 Москва - Перм, зазнав аварії 14 вересня ц.р. На його борту знаходилися 88 осіб, всі вони загинули. За фактом краху Boeing-737 відкрита кримінальна справа. Розслідування катастрофи літака проводить технічна комісія МАК. До складу комісії входять представники Росавіації, Ространснадзору, Росаеронавігації, Росгидромету, інших відомств і організацій. Раніше в ЗМІ з'явилася інформація, що Boeing-737-500 вилетів з Москви з відключеним автоматом тяги і з непрацюючою системою TCAS, яка допомагає уникнути зіткнення із зустрічним літаком у разі небезпечного зближення. Автомат тяги, що дозволяє літаку підтримувати швидкість в автоматичному режимі, довелося деактивувати через невірну роботи важелів управління двигунами. Проте, обидві несправності потрапили до розряду так званих відкладених: наземні служби вирішили, що лайнер з такими дефектами зможе долетіти до аеропорту базування і усунути несправності на місці. Фахівцям поки не ясно, чи міг непрацюючий автомат тяги стати причиною авіакатастрофи. Робити які-небудь висновки вони зможуть не раніше, ніж будуть розшифровані мовний і параметричний самописці літака, що зареєстрували переговори пілотів між собою і здійснені ними дії з управління машиною. Слідство розглядає близько десяти версій авіакатастрофи, основними з яких вважаються "людський чинник" і технічна несправність літака. Як відзначив голова Слідчого комітету при прокуратурі РФ Олександр Бастрикин, за попередніми даними, падіння Boeing-737 було пов'язане з технічними несправностями і спалахом правого двигуна. За словами міністра транспорту РФ Ігоря Левітіна, ознак того, що авіакатастрофа Boeing-737 відбулася внаслідок теракту, не виявлено. Розшифровка чорних скриньок Boeing-737, що розбився, може зайняти 3-4 тижні.