Данський авіаперевізник Cimber Sterling Коломойського оголосив про банкрутство
Данський бюджетний авіаперевізник Cimber Sterling, підконтрольний українському бізнесменові Ігорю Коломойському, подав до суду м. Сондерборга (Данія) прохання про надання захисту від кредиторів. Відповідна інформація міститься в оприлюдненому сьогодні прес-релізі Cimber Sterling, яку акціонери позбавили фінансової підтримки. Авіакомпанія повідомила, що всі її рейси скасовані, а пасажирські квитки є недійсними.
На зборах акціонерів Cimber Sterling 24 квітня з. р. було прийнято рішення збільшити статутний капітал на 92,3% або на 144 млн данських крон (близько 125 млн дол), до 300 млн данських крон за рахунок конвертації боргу. У березні Mansvell Enterprises прийняла рішення надати авіакомпанії декількома траншами боргове фінансування на 150 млн данських крон і з цієї суми компанія вже отримала 50 млн данських крон.
Cimber Sterling також планувала до кінця жовтня 2012 р. скоротити близько 200 з 890 співробітників у зв'язку з відмовою від експлуатації літаків Boeing на користь збереження в авіапарку двох менших типів літаків і загальної кампанією зі скорочення витрат.
У зв'язку з новою структурою власності та відкрилися можливостями Cimber Air Data A / S нещодавно продала свої активи з обслуговування, ремонту та експлуатації літаків чотирьом українським авіакомпаніям із загальним флотом в 70 літаків.
У 2011 р. Mansvell Enterprises Ltd., підконтрольна Коломойському, уклала з датським авіаперевізником Cimber Sterling угоду про підписку на 110,5 млн акцій Cimber додаткової емісії. Після завершення операції Mansvell став новим основним акціонером Cimber з часткою приблизно 70%. Mansvell домовилася купити акції Cimber Sterling за ціною 1,5 датської крони за папір. Вартість всього пакета склала близько 165 млн данських крон (32 млн дол)
Mansvell Enterprises Коломойського також володіє шведськими Avia Express Sweden AB (Skyways) і City Airline.
Раніше повідомлялося, що український бізнесмен, який є співвласником найбільшого банку Україна "ПриватБанк", має намір зайнятися створенням провідного регіонального авіаперевізника Північної Європи.