ua en ru

Чисті збитки Playboy в I півріччі 2009 р. виросли втричі - до 22,4 млн дол.

Автор: RBC.UA
Чисті збитки компанії Playboy Enterprises, Inc. у I півріччі 2009 р. виросли втричі - до 22,4 млн дол. проти 7,4 млн дол. за аналогічний період роком раніше. Такі дані містяться в поширеному сьогодні звіті компанії.

Чисті збитки компанії Playboy Enterprises, Inc. у I півріччі 2009 р. виросли втричі - до 22,4 млн дол. проти 7,4 млн дол. за аналогічний період роком раніше. Такі дані містяться в поширеному сьогодні звіті компанії. Виручка Playboy скоротилася на 18,5% - до 123,8 млн дол. (роком раніше - 151,9 млн дол.), а операційні збитки зросли в багато разів і склали 15,5 млн дол. (минулого року - 0,9 млн дол.). За підсумками II кварталу 2009 р. чисті збитки компанії виросли в 2,7 рази і склали 8,7 млн дол. проти 3,2 млн дол. за квітень-червень 2008 р. При цьому виручка Playboy Enterprises знизилася на 15% - до 62,2 млн дол., а операційні збитки за II квартал зросли до 5,5 млн дол. проти 0,4 млн дол. роком раніше. У компанії відзначили, що заходи із скорочення витрат дали деякий позитивний ефект, проте медіабізнес чекає вельми важке друге півріччя 2009 р. з дуже обмеженим набором можливостей для збільшення виручки. Нагадаємо, що чисті збитки видавничої групи Playboy Enterprises в 2008 р. склали 156 млн дол. в порівнянні з чистим прибутком в 4,9 млн дол., отриманим в 2007 р. Виручка компанії в 2008 р. знизилася на 14% і склала 292 млн дол. проти 339,8 млн дол. в 2007 р. Операційні збитки Playboy за підсумками минулого року досягли 157,7 млн дол. проти операційних прибутків у 10 млн дол. попереднього року. Чисті збитки Playboy в IV кварталі 2008 р. збільшилися в 132 рази і склали 145,7 млн дол. в порівнянні з чистими збитками у 1,1 млн дол., зафіксованими у відповідний період попереднього року. Playboy Enterprises - американська компанія, заснована в 1953 р. Х'ю Хефнером. Вона видає журнал для чоловіків Playboy, а також управляє низкою інших медіапроектів, зокрема однойменним інтернет-сайтом і телеканалом Playboy TV. Playboy вважається одним з найвідоміших брендів у світі.