Чисті збитки Sony за 2011-2012 ФР виросли до 5,72 млрд дол
Чисті збитки (доступні для розподілу серед акціонерів) одного з найбільших в світі виробників споживчої електроніки японської Sony Corp. за 2011-2012 фінансовий рік, що завершився 31 березня 2012 р., зросли в 1,7 рази і склали 456,7 млрд ієн (5,72 млрд дол.), тоді як роком раніше компанія отримала чисті збитки у розмірі 259,6 млрд ієн. Такі дані наводяться в поширеному сьогодні звіті Sony. Концерн несе збитки за підсумками четвертого року поспіль.
Виручка японської корпорації за 2011-2012 фінансовий рік склала 6,493 трлн ієн (81,44 млрд дол.), що на 9,6% нижче показника річної давності на рівні 7,181 трлн ієн. Операційні збитки Sony за звітний період склали 67,3 млрд ієн (844 млн дол.) проти операційного прибутку в розмірі 199,8 млрд ієн роком раніше.
10 квітня японський виробник електроніки Sony повідомив, що очікує за підсумками 2011-2012 фінансового року рекордних чистих збитків у розмірі 520 млрд ієн (6,4 млрд дол.). Дана оцінка збитків виявилася значно гірше власного лютневого прогнозу компанії, в якому Sony повідомляла про очікувані збитки за підсумками фінансового року в розмірі 220 млрд ієн. Перегляд фінансового прогнозу в бік погіршення в квітні пов'язаний з додатковими податковими витратами, додали тоді в компанії.
В той же час в Sony відзначили, що корпорація має намір повернутися до операційного прибутку за підсумками поточного фінансового року. Компанія прогнозує, що показник складе 180 млрд ієн (2,2 млрд дол.) у 2012-2013 фінансовому році проти операційних збитків на 67,3 млрд ієн за підсумками фінансового року, що завершився.
Раніше японська корпорація повідомила, що до кінця 2012 р. скоротить штат співробітників на 6%, звільнивши 10 тис. осіб.
На початку квітня 2012 р. в Sony змінилося керівництво - новим президентом і головним виконавчим директором компанії був призначений Казуо Хіраї, який раніше обіймав посаду заступника виконавчого президента і відповідав за сектор споживчої електроніки. Хіраї очолив компанію з 1 квітня 2012 р., змінивши Говарда Стрінгера, і пообіцяв провести фундаментальну реформу структури доходів Sony, за рахунок якої він планує привести компанію до прибутку.
Зазначимо, що за період з 2005 р. капіталізація компанії скоротилася майже на 60%. Капіталізація південнокорейського конкурента Samsung за цей період, навпаки, майже подвоїлася.
Наприкінці березня Goldman Sachs знизив рекомендацію акцій компанії Sony до "впевнено продавати" з "нейтральної" і скоротив їх цільову вартість до 1 тис. ієн з 1,3 тис. ієн. На думку аналітиків Goldman Sachs, операції з більш старими продуктами, особливо телевізорами, призведуть до ерозії вартості Sony, так як продовжать приносити великі збитки, в той час як реструктуризація в чутливих до обсягів бізнесах рідко коли проходить успішно.
Компанія Sony була заснована в 1946 р. і є одним з провідних виробників електроніки в світі. Sony випускає аудіо- і відеопрогравачі, mp3-плеєри, DVD-програвач, телевізори, монітори та електронні компоненти. Серед продуктів компанії такі бренди, як VAIO, Bravia і Walkman.