ua en ru

Volkswagen закінчив 2012 р. з 21,72 млрд євро чистого прибутку

Автор: RBC.UA
Чистий прибуток найбільшого в Європі автовиробника Volkswagen AG (VW) в 2012 р. виріс на 40,9% - до 21,72 млрд євро проти 15,41 млрд євро роком раніше. Про це говориться в опублікованому сьогодні звіті компанії.

Чистий прибуток найбільшого в Європі автовиробника Volkswagen AG (VW) в 2012 р. виріс на 40,9% - до 21,72 млрд євро проти 15,41 млрд євро роком раніше. Про це говориться в опублікованому сьогодні звіті компанії.

Виручка Volkswagen за підсумками року склала 192,7 млрд євро, на 20,9% перевищивши торішній показник, зафіксований на рівні 159,3 млрд євро. Операційний прибуток збільшився на 2,1%, досягнувши 11,51 млрд євро, тоді як в 2011 р. даний показник склав 11,27 млрд євро. У звіті наголошується, що за підсумками 2012 р. операційний прибуток компанії досяг рекордного рівня.

Читайте також: Продажі автомобілів в Європі в січні досягли мінімуму з 1990 р

При цьому продажі Volkswagen в 2012 р. виросли на 11,2% - до рекордного показника в 9,07 млн автомобілів. Найбільшими ринками збуту автовиробника стали Китай і США. Крім того, Volkswagen планує наростити обсяг інвестицій на 700 млн євро в 2013 р. в порівнянні з минулим роком.

Слід зазначити, що Volkswagen закінчив 2012 р. з такими обнадійливими результатами на тлі падіння продажів легкових автомобілів в Європі. Жителі континенту в 2012 р. придбали всього 12,5 мільйона машин. Це абсолютний мінімум з 1995 року. Гірше за все справи йшли в Греції і Португалії, там падіння склало близько 40 відсотків. І нинішня динаміка є продовженням вже сформованих раніше кризових процесів - обсяг продажів легкових автомобілів в країнах Європейського Союзу в січні 2013 р. знизився на 8,7% в порівнянні з січнем 2012 р. і склав 885 тис. 159, досягнувши історичного мінімуму, зафіксованого за підсумками січня з початку публікації відповідної звітності в 1990 р.

Читайте також: Продажі Volkswagen в 2012 р. виросли на 11,2% - до рекордного показника в 9,07 млн автомобілів

В цілому ситуація на європейському ринку автомобілів відображає ту економічну кризу, яка накотилася на континент. Світові автовиробники вкрай незадоволені показниками попиту на їхню продукцію в Європі, у зв'язку з чим вони сподіваються, що в 2013 р. американський попит компенсує падіння європейського ринку. Зазначимо, знижуються також продажі автомобілів в Японії, тому ставка на американський ринок стає ще більш значущою. На нього, зокрема, розраховують Volkswagen і Toyota. Головними невдахами на американському ринку є місцеві автоконцерни. Так, GM і Ford разом втратили в 2012 році 3% вітчизняного ринку. У результаті, в минулому році частка GM тут виявилася для компанії найменшою за останніх 50 років. У німецьких автовиробників існує чималий потенціал для зростання, адже, скажімо, загальна частка всіх німецьких концернів на ринку США поки лише 8,6% (1,26 млн проданих авто), а одна лише група компаній Hyundai-Kia має 8,8%. До 2015 року автоконцерни з ФРН цілком можуть зайняти 10% ринку США, тобто продати 1,6 млн автомобілів.

Не слід також забувати про китайський авторинок. Багато в чому саме за рахунок його фінансові показники Volkswagen в 2012 р. були на хорошому рівні.

Читайте також: Volkswagen планує наростити в 2013 р. обсяг інвестицій на 700 млн євро

Volkswagen Group є одним з найбільших світових автовиробників. Компанія випускає автомобілі під брендами Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, а також під люксовими брендами Bugatti і Bentley. У 2009 р. Volkswagen придбав 49% акцій компанії Porsсhe. За підсумками 2011 р. Volkswagen вийшов на друге місце в світі за продажами автомобілів, поступаючись лише американській General Motors.