ua en ru

Чорні ящики А-320 можуть не знайти

Автор: RBC.UA
Є вірогідність, що бортові самописці літака А-320 вірменських авіаліній, що розбився в Чорному морі, не буде знайдено, заявив міністр транспорту Росії Ігор Левітін.

Є вірогідність, що бортові самописці літака А-320 вірменських авіаліній, що розбився в Чорному морі, не буде знайдено, заявив міністр транспорту Росії Ігор Левітін. Про це повідомляє телеканал "Росія". "При таких катастрофах існує вірогідність, що чорні ящики не буде знайдено", - сказав Левітін. Міністр уточнив також, що зараз відомо про місцезнаходження радіомаячків, які могли відірватися від бортових самописців авіалайнера при сильному ударі. Неділю тому Левітін говорив, що операція з підйому бортових самописців А-320, що розбився 3 травня, почнеться 16 травня. Як повідомлялося, потрібне для цього французьке устаткування буде доставлено з Новоросійська. Кажучи про те, скільки часу може зайняти підйом чорних ящиків, Левітін пояснив, що це, зокрема, залежатиме і від погодних умов, "але фізично це можна зробити за 2-3 дні". На розшифровку чорних ящиків, за словами міністра, було б потрібно щонайменше 1 міс. Раніше внаслідок пошукових робіт на місці катастрофи А-320 було виявлено джерела звукового сигналу - ймовірно, бортові самописці. 12 травня судно "Навігатор" почало проведення телеметричних досліджень, які повинні підтвердити цю інформацію. Джерела сигналу перебувають на глибині 496 м, і їх розташовано на відстані 5 м одне від одного. Літак А-320 авіакомпанії "Армавіа", що здійснював рейс із Єревана до Сочі, впав у Чорне море в ніч на 3 травня при заході на посадку до аеропорту Адлера. Літак впав у море з висоти 30 м на відстані 5-6 км від берега. Всі пасажири і члени екіпажу загинули. На борту лайнера перебувало 105 пасажирів, із них 6 дітей (зокрема, 1 немовля) і 8 членів екіпажу. Серед загиблих - 26 громадян Росії, 1 громадянка України, інші - громадяни Вірменії. За попередніми результатами розслідування катастрофи, в процесі виконання дозволеного заходу на посадку на смугу через погіршення метеоумов диспетчер дав екіпажу команду припинити зниження і виконати правий розворот із набором висоти. Літак почав виконання правого розвороту з набором висоти, проте, потім перейшов на зниження і зіштовхнувся з водною поверхнею.