ua en ru

BMW переносить частину виробництва до Китаю і США

Автор: RBC.UA
Незважаючи на світову економічну кризу, автоконцерн BMW має намір розширити випуск своїх моделей в Китаї і США. Мова йде про інвестиції в сотні мільйонів євро, передає Deutsche Welle.

Незважаючи на світову економічну кризу, автоконцерн BMW має намір розширити випуск своїх моделей в Китаї і США. Мова йде про інвестиції в сотні мільйонів євро, передає Deutsche Welle. Разом за концернами Daimler і Audi, баварські автомобілебудівники мають намір розширити виробництво в Китаї і США. "Ми сподіваємося на швидке оздоровлення ринків в Азії і Америці", - заявив директор по виробництву, член правління BMW Франк-Петер Арндт. За його словами, інвестиції будуть направлені, зокрема, на розширення виробництва на заводі в американському місті Спартанбург. У 2008 р. на підприємствах BMW в штаті Південна Кароліна було випущено 170 тис. автомобілів, в найближчому майбутньому ця кількість повинна збільшитися до 240 тис. Агентство DPA нагадує, що на підприємствах в Китаї до цього збирали близько 41 тис. моделей. А в першому півріччі поточного року з конвеєра зійшли більше 56 тисяч автомобілів. Очікується, що плани BMW продати в КНР в 2009 р. 75 тис. машин різних модифікацій будуть перевиконано. "Ми вже почали переговори з нашими китайськими партнерами про розширення виробництва", - повідомив Франк-Петер Арндт. Нагадаємо, що 8 липня 2009 р. калінінградський завод BMW "Автотор" почав серійне виробництво позашляховиків X5 і X6. Тим самим частка автомобілів BMW калінінградської збірки, що продаються на російському ринку, повинна збільшитися до 50 відсотків. В даний час цей показник складає приблизно одну третину. За останні два роки доходи компанії різко скоротилися. Експерти пов'язують це тільки зі світовою фінансовою кризою, внаслідок чого різко впала купівельна спроможність населення. Концерн BMW в 2007 р. заробив 3,13 млрд євро. Але в 2008 р. дохід склав вже всього 330 млн. У четвертому кварталі 2008 р. втрати концерну склали майже мільярд євро - продали 1,4 мільйона машин, що на 4,3 відсотка менше, ніж в 2007 р. У першому кварталі цього року втрати скоротилися до 152 млн тільки завдяки терміново прийнятим заходам жорсткої економії. Тому розширення виробництва експерти пов'язують з початком деякої стабілізації фінансової ситуації в концерні.