Авторинок США виріс за підсумками квітня більш ніж на 20%
Американський авторинок виріс за підсумками квітня відносно квітня минулого року більш ніж на 20% - до 976 тис. машин. При цьому практично всі крупні автовиробники зафіксували за підсумками минулого місяця зростання об'єму продажів, повідомляє РБК.
Правда, відносно березня поточного року об'єм продажів легкових автомобілів і вантажівок в США знизився в квітні на 8%. Експерти відзначають, що це зниження було цілком очікуваним на фоні поступового скорочення держпідтримки.
"Відновлення американської економіки продовжується, але темпи її зростання не так великі, як хотілося б. Якщо порівняти недавню кризу з попередніми рецесіями, можна побачити, що цього разу економіка США відновлюється стабільно, але поволі", - приводить агентство Reuters слова віце-президента General Motors Стіва Карлайла.
Рекордсменами зі зростання об'єму продажів в квітні стали японська Subaru і німецька Volkswagen. Так, за підсумками минулого місяця об'єм продажів Subaru збільшився на 48,2% - до 23,2 тис. автомобілів. Німецькому концерну вдалося реалізувати в США 23,1 тис. машин, що на 42% більше показника річної давності.
При цьому лідером американського авторинку в квітні знов стала General Motors: компанія реалізувала 183,1 тис. автомобілів. Друге місце дісталося Ford Motor (майже 163 тис. машин), а почесне третє зайняла японська Toyota - за підсумками квітня компанія продала 157,5 тис. машин.
У річному численні з поправкою на сезонність в квітні було продано близько 11,2 млн автомобілів - трохи менше березневого показника в 11,8 млн одиниць, але більше показника квітня 2009р. (9,23 млн машин).