Авіакомпанія "Сибір" подала апеляцію на відмову стягнути 15,32 млн дол з Міноборони України

У Київський апеляційний господарський суд подана апеляція на рішення Господарського суду Києва, що відмовив у позові авіакомпанії "Сибір" про стягнення з Міноборони України збитків у розмірі 15,32 млн дол у зв'язку з катастрофою пасажирського літака Ту-154 4 жовтня 2001 р. Про це повідомляє прес-служба правової групи "Павленко і Побережнюк", що представляє інтереси авіакомпанії "Сибір" в суді.

У Київський апеляційний господарський суд подана апеляція на рішення Господарського суду Києва, що відмовив у позові авіакомпанії "Сибір" про стягнення з Міноборони України збитків у розмірі 15,32 млн дол у зв'язку з катастрофою пасажирського літака Ту-154 4 жовтня 2001 р. Про це повідомляє прес-служба правової групи "Павленко і Побережнюк", що представляє інтереси авіакомпанії "Сибір" в суді.

Як повідомляється в повідомленні групи, апеляційну скаргу компанія обґрунтовує ст.104 Господарського процесуального Кодексу України, посилаючись на те, що суд не повністю з'ясував обставини, що мали значення для справи і дійшов висновків, що не відповідають обставинам справи. Також повідомляється, що суд допустив численні порушення норм матеріального та процесуального права, а також визнав встановлені обставини по справі, які не були доведені.

Крім того, в повідомленні говориться, що згадане рішення суд виніс 6 вересня поточного року, при цьому повний текст рішення був виданий представникам позивача тільки 27 вересня, в порушення всіх термінів, передбачених законодавством. Відповідно до закону від згаданої дати видачі повного тексту судового рішення, відраховується термін на апеляційне оскарження рішення, що становить 10 днів.

Нагадаємо, згідно з висновками розслідування Міждержавної авіаційної комісії (МАК), катастрофа пасажирського літака Ту-154 авіакомпанії "Сибір" над Чорним морем сталася 4 жовтня 2001 р. внаслідок влучання в нього української ракети С-200, випущеної в ході навчань українських ППО в Криму. В результаті катастрофи загинули 78 осіб - 66 пасажирів (більшість - громадяни Ізраїлю) і 12 членів екіпажу.

У 2003-2005 рр.. український уряд виплатив 5,6 млн дол компенсації родичам загиблих. У 2004 р. авіакомпанія "Сибір" подала до Госпсуду Києва позов до Міноборони України та Держказначейства про відшкодування збитків, понесених в зв'язку з катастрофою Ту-154.

Разом з тим, проведена в 2008-2010 рр.. за ініціативою Міноборони, додаткова експертиза Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ) зробила висновок про те, що літак Ту-154 не міг бути збитий українською зенітною ракетою в 2001 році.

Як зазначали представники компанії "Сибір", експерти комісії КНДІСЕ не мали досвіду розслідування авіакатастроф, а три з них були співробітниками Харківського авіаційного університету, що перебуває у прямому підпорядкуванні Міноборони.

Компанія, зокрема, вимагала залучити до розгляду справи в якості третьої особи фахівців МАК, які проводили розслідування. Всі вимоги були відхилені судом.

Зазначимо, за останні 20 років з літаками Ту-154 сталося не менше 15 катастроф, не враховуючи авіалайнера президента Польщі Леха Качинського, що розбився під Смоленськом

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся