ua en ru

Ангела Меркель утретє підряд визнана найвпливовішою жінкою світу (фото, відео)

Автор: RBC.UA
Авторитетний американський журнал Forbes опублікував щорічний рейтинг 100 найвпливовіших представниць прекрасної статі. Як і два попередні роки, його очолила канцлер ФРН Ангела Меркель. За останні десять років Меркель увійшла до списку вісім разів, з них сім - займаючи в ньому перше місце.

Авторитетний американський журнал Forbes опублікував щорічний рейтинг 100 найвпливовіших представниць прекрасної статі. Як і два попередні роки, його очолила канцлер ФРН Ангела Меркель (на фото). За останні десять років Меркель увійшла до списку вісім разів, з них сім - займаючи в ньому перше місце.

Фотогалерея "Найвпливовіші жінки світу-2013"

Друге місце зайняла Президент Бразилії Ділма Руссеф. Нагадаємо, що роком раніше на другому місці була екс-держсекретар США Хілларі Клінтон.

Третє місце в рейтингу отримала дружина мільярдера Білла Гейтса Мелінда Гейтс, що займається добродійністю.

У першу п'ятірку списку також увійшли перша леді США Мішель Обама і Хілларі Клінтон.

Читайте також: Білл Гейтс знову очолив список найбагатших людей світу

На шостому місці - виконавчий директор Facebook Шеріл Сендберг, на сьомому - глава МВФ Крістін Лагард.

Українок у списку немає.

В цілому рейтинг включає дев'ять жінок-глав держав, чий сумарний ВВП складає 11,8 трлн дол. 24 згаданих жінок-гендиректорів компаній керують прибутками в 893 млрд дол. Список цього року включає 14 жінок-мільярдерів, що володіють в сумі 82 млрд дол.

Читайте також: Рейтинг найбільших компаній Forbes Global 2000 - лідирує китайська ICBC

Серед дебютантів списку слід відзначити Президента Південної Кореї Пак Кин Хе, гендиректора Lockheed Martin Мерілін Х'юсон, засновницю Spanx Сару Блейклі.

Традиційно до рейтингу увійшли Опра Уїнфрі, Соня Ганді і Єлизавета ІІ.

Щорічний рейтинг журналу Forbes включає найвпливовіших жінок, що працюють у сфері політики, бізнесу, ЗМІ, розважального бізнесу, науки і техніки, а також - в неурядових організаціях.

Рейтинг складається по трьом критеріям: доходи, згадка в ЗМІ і вплив.