ua en ru

Alitalia продовжить пошук покупця компанії

Автор: RBC.UA
Керівництво італійського авіаперевізника Alitalia прийняло план розвитку компанії на 2008-2010 рр. Підприємство оголосило, що основним завданням нового президента Alitalia Мауріціо Прато стане пошук потенційних покупців пакету з 49,9% акцій, що належать італійському уряду. Консультантом з питання продажу цього пакету вибрана фінансова компанія Citigroup. Alitalia також повідомила, що 7 вересня 2007 р. на зборах ради директорів буде розглянуто питання про можливість збільшення основного капіталу компанії

Керівництво італійського авіаперевізника Alitalia прийняло план розвитку компанії на 2008-2010 рр. Підприємство оголосило, що основним завданням нового президента Alitalia Мауріціо Прато стане пошук потенційних покупців пакету з 49,9% акцій, що належать італійському уряду. Консультантом з питання продажу цього пакету вибрана фінансова компанія Citigroup. Alitalia також повідомила, що 7 вересня 2007 р. на зборах ради директорів буде розглянуто питання про можливість збільшення основного капіталу компанії, передає Reuters. Попередній глава авіаперевізника Бернардіно Лібонаті подав прохання про відставку 1 серпня ц.р. Причиною його відставки став провал з пошуком покупців авіакомпанії. Нагадаємо, що 18 липня ц.р. було оголошено про закінчення процедури банкрутства компанії. У травні від покупки компанії відмовився інвестиційний консорціум на чолі з Texas Pacific Group (TPG). У червні ц.р. від участі в тендері відмовилося ВАТ "Аерофлот - російські авіалінії" в консорціумі з італійським банком UniCredit і німецька Lufthansa. При цьому ВАТ "Аерофлот - російські авіалінії" заявило, що готове розглядати нові пропозиції уряду Італії щодо покупки Alitalia. 17 липня від покупки відмовилася компанія AP Holdings SPA, контролююча другу за величиною національну авіакомпанію Air One. Відмова була пов'язана з тим, що умови операції, запропоновані Міністерством фінансів Італії, яке володіє 49,9% акцій Alitalia, не дозволяють реалізувати план виведення компанії з кризи. А 18 липня від участі в тендері з покупки Alitalia відмовився останній учасник - американський інвестиційний фонд Matlin Patterson Global Advisors LLC. Згідно з вимогами італійського уряду, потенційні покупці Alitalia повинні були гарантувати збереження кількості робочих місць в компанії на рівні 18 тис., виконання існуючих внутрішніх рейсів, а також діяльність компанії під брендом Alitalia. За оцінками міністра транспорту Італії Алессандро Бьянчи, покупцеві Alitalia доведеться витратити не менше 3 млрд євро на її придбання і упорядковування. У своїй заяві, зробленій в ефірі італійського телеканалу напередодні закінчення прийому попередніх оферт і бізнес-планів, А.Бьянчи пояснив, що приблизно в 1,5 млрд євро обійдеться власне придбання компанії і в таку ж суму - реорганізація її роботи. Необхідно також зазначити, що, на думку міністра економіки Італії Томазо Падоа-Скіоппа, у випадку якщо збиткова авіакомпанія не буде продана, єдиною перспективою Alitalia стане її ліквідація. Втім, міністр підкреслив, що італійський уряд продовжує розглядати різні варіанти продажу частки в компанії. Станом на кінець червня 2007 р. чистий борг Alitalia становить 1,034 млрд євро, причому щодня збитки становлять понад 1 млн євро. Щоб виправити ситуацію, уряд Італії, що володіє 49,9% акцій Alitalia, неодноразово робив спроби приватизовувати збиткову компанію, зокрема за допомогою аукціону в липні ц.р., який провалився.