ua en ru

Air France-KLM розпочала переговори про придбання Alitalia

Автор: RBC.UA
Франко-нідерландська авіакомпанія Air France-KLM офіційно почала ексклюзивні переговори про придбання італійської Alitalia. Про це заявив офіційний представник Air France-KLM. Наразі у авіаперевізників є близько двох місяців для того, щоб обговорити всі умови майбутньої операції і представити їх на затвердження урядом Італії, передає Reuters.

Франко-нідерландська авіакомпанія Air France-KLM офіційно почала ексклюзивні переговори про придбання італійської Alitalia. Про це заявив офіційний представник Air France-KLM. Наразі у авіаперевізників є близько двох місяців для того, щоб обговорити всі умови майбутньої операції і представити їх на затвердження урядом Італії, передає Reuters. Наприкінці грудня 2007 р. уряд Італії, що володіє 49,9% акцій Alitalia, підтримав кандидатуру Air France-KLM як потенційного покупця італійської авіакомпанії. Це відбулося після того, як аналогічне рішення ухвалило керівництво Alitalia. На придбання держпакету збиткової Alitalia претендував також італійський внутрішній перевізник Air One, підтримуваний профспілками і низкою італійських політиків. До шорт-листа на придбання Alitalia входив і російський "Аерофлот", але переговори між авіакомпаніями не принесли належного результату. Від придбання Alitalia також відмовилася німецька Lufthansa. Air France-KLM планує здійснити значне вливання капіталу в Alitalia і провести лістинг об'єднаної компанії на Міланській фондовій біржі на додаток до лістингу на біржах Парижа, Амстердама і Нью-Йорка. Раніше Air France-KLM заявляла про плани інвестувати в розвиток компанії близько 6,5 млрд євро. Проте у разі успішного завершення переговорів, Air France-KLM доведеться скоротити 1,7 тис. робочих місць. Крім того, франко-нідерландська авіакомпанія планує знизити роль міланського аеропорту Malpensa, який є причиною "більшої частини збитків компанії", і сконцентрувати діяльність на базі римського аеропорту Леонардо да Вінчі. Плани Air France-KLM викликають найбільшу стурбованість профспілок і деяких італійських політиків, які виступають проти операції. Станом на кінець липня 2007р., чистий борг Alitalia складав 1,05 млрд євро, причому щоденні збитки компанії перевищують 1 млн євро. Для виправлення ситуації уряд Італії неодноразово робив спроби приватизувати збиткове підприємство і навіть оголошував аукціон.