Адміністрацію "Борисполя" підозрюють в махінаціях

Мінтрансзв"язку звинувачує керівництво державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" у блокуванні розширення аеровокзалу. Про це повідомила прес-служба відомства. Мінтрансзв"язку звинувачує керівництво державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" у блокуванні розширення аеровокзалу. Про це повідомила прес-служба відомства. Мінтрансзв"язку вважає, що адміністрація "Борисполя" політизує конфлікт, оскільки намагається залучити до скандальної ситуації представників парламенту з метою тиску на уряд і, зокрема, профільне міністерство. Як відомо, в грудні 2005 р. міністерство, адміністрація аеропорту, Державна служба нагляду за забезпеченням безпеки авіації та компанія "Аеросвіт" склали меморандум про врегулювання суперечки навколо будівництва додаткових терміналів в аеропорту за кредитні кошти уряду Японії. "Це дало можливість авіакомпанії "Аеросвіт" продовжити зведення нового термінального комплексу та прискорити роботи із стартом будівництва ще одного термінального комплексу за кошти кредиту Японського уряду", - мовиться в повідомленні. Якщо умови угоди виконуватимуться, до кінця поточного року термінал компанії "Аеросвіт" зможе почати працювати в режимі тесту. Другий термінал може бути запущено у 2009 р. Враховуючи, що на думку чиновників блокування будівництва зроблене адміністрацією аеропорту з особистою метою, міністерство ініціює створення міжвідомчої комісії, яка перевірить фінансово-господарську діяльність "Борисполя". 13 лютого в ефірі "5"-го каналу міністр транспорту і зв"язку Віктор Бондарь заявив, що конфлікт навколо розширення аеропорту "Бориспіль" пов"язаний з незаконним привласненням представниками підприємства земель навколо аеропорту. При цьому міністр підкреслив, що вважає за доцільне часткове роздержавлення аеропорту, що дозволить створити конкуренцію при обслуговуванні польотів. Трудовий колектив державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" на позачерговій конференції 24 січня ухвалив рішення звернутися до Президента України Віктора Ющенка з проханням втрутитися в ситуацію навколо будівництва аеровокзалу і скасувати Меморандум про врегулювання суперечливих питань між Міністерством транспорту і зв"язку України, Госавіаслужбою та авіакомпанією ЗАТ "Аеросвіт" від 5 грудня 2005 року. Конфлікт при будівництві терміналу компанією "Аеросвіт" виник у 2005 р. Авіатори заявили, що адміністрація аеропорту обмежила доступ до земельної ділянки, на якій триває будівництво. На що рада директорів аеропорту звинуватила авіакомпанію у незаконній приватизації землі навколо "Борисполя". 29 березня 2005 р. Президент України Віктор Ющенко підписав закон про ратифікацію між урядами України і Японії угоди про надання кредиту для фінансування проекту розвитку Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль". Документ передбачає надання Японським банком міжнародної співпраці уряду України кредиту в 19 млрд 92 млн. ієн (близько 178 млн. дол.) з метою забезпечення реалізації проекту розвитку державного міжнародного аеропорту "Бориспіль". У 2005 р. аеропорт обслужив 3 млн. 930 тис. чоловік (на 24% більше, ніж попереднього року).
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся