США сподіваються на європейську держдопомогу концерну Opel
Адміністрація США сподівається, що європейські країни нададуть концерну Opel державну допомогу, але не наполягатиме на цьому. Про це повідомляє «Німецька хвиля».
При цьому, за словами уповноваженого президента США з питань автопромисловості Рона Блума, Вашингтон не має наміру втручатися в дискусію, оскільки це питання повинне вирішуватися концерном General Motors і урядами європейських країн.
Адміністрація США була дуже здивована зміною рішення General Motors відносно продажу Opel, відзначив Р.Блум. Він вважає, що момент прийняття такого рішення виявився політично невірним.
В той же час відомий німецький експерт з питань автомобільної промисловості Фердінанд Дуденхьоффер висловився проти виділення Німеччиною допомоги Opel. За його словами, західноєвропейські автозаводи всіх виробників наразі мають надлишок виробничих потужностей обсягом в три мільйони автомобілів на рік. Програма санації Opel, розроблена GM, передбачає скорочення обсягу виробництва на 350 тисяч автомобілів, що не дуже сильно вплине на ринок.
Якщо ж держава надасть фінансову допомогу, то пропозиція на ринку Західної Європи залишиться високою, що негативно вплине на інших виробників Німеччини внаслідок руйнівної цінової конкуренції, вважає експерт.
Відзначимо, раніше глава європейського підрозділу GM Карл-Петер Фостер заявив про свій намір піти у відставку на знак протесту проти рішення керівництва GM не продавати компанію Opel. К.-П.Фостер віддавав перевагу російсько-канадському консорціуму Magna-Сбербанк як найбільш відповідному контрагентові в операції з GM.
Нагадаємо, 5 листопада 2009 р. рада директорів GM вирішила залишити німецьку компанію Opel у своєму складі. Причиною такого рішення називалися ринкові умови, що змінилися, і стратегічна важливість Opel для бізнесу компанії. У зв'язку з цим GM повідомив, що представить уряду Німеччини план реструктуризації Opel приблизною вартістю близько 3 млрд дол.