А.Шевченко: Центральний телеканал заробляє на прихованій політичній рекламі до 1 млн дол. на тиждень

Центральний український телеканал може заробляти на прихованій політичній рекламі до 1 млн дол. на тиждень. Про це сьогодні заявив кандидат в народні депутати від БЮТ Андрій Шевченко під час круглого столу "Особливості агітаційної кампанії і висвітлення у ЗМІ позачергових виборів", який проходив в РБК-Україна. Центральний український телеканал може заробляти на прихованій політичній рекламі до 1 млн дол. на тиждень. Про це сьогодні заявив кандидат в народні депутати від БЮТ Андрій Шевченко під час круглого столу "Особливості агітаційної кампанії і висвітлення у ЗМІ позачергових виборів", який проходив в РБК-Україна. За його словами, зараз на всіх центральних телеканалах України існує чітка установка, згідно з якою безкоштовно у випусках новин можуть з'являтися виключно Президент України і прем'єр-міністр. Інші, зокрема, і політичні сили, яких представляють лідери держави, повинні оплачувати подібну інформацію. "У цих умовах перед штабами стоїть реальна дилема: чи йти на ці правила гри і носити гроші, або залишитися за бортом виборчої агітації", - сказав А.Шевченко. Він зазначив, що подібна ситуація не має істотних відмінностей від періоду цензури і "темників", тому що громадяни не отримують достатньо інформації про те, що відбувається в державі. За даними представника БЮТ, вартість "гостьової" студії на провідних телеканалах країни досягає 70 тис. дол., а вартість інформаційного сюжету у вечірньому випуску новин може доходити до 25 тис. дол. "За моїми підрахунками один центральний телеканал за тиждень може збирати до 1 млн. дол. за приховану рекламу, за "джинсу", - зазначив він. В цілому ж, за словами А.Шевченка, агітаційна кампанія 2007 р. містить в собі багато сірої і недобросовісної реклами, а суб'єкти виборчого процесу не дотримуються всіх вимог законодавства. Він підкреслив, що чинне законодавство щодо ведення виборчої агітації є недосконалим і вимагає істотного доопрацювання. На думку представника БЮТ, рішення саме цього питання повинне стати одним з перших на порядку денному роботи Верховної Ради VI скликання. Зазначимо, що вибори-2006 у Верховну Раду стали одними з найдорожчих у східноєвропейських країнах і обійшлися в 631 млн 234 тис. грн. Всього, за даними Комітету виборців України, на вибори було витрачено майже 3 млрд дол. Згідно з результатами дослідження, проведеного коаліцією громадських організацій України "Свобода вибору", в 2006 р. більше всього політичні партії і блоки витратили на телерекламу - 137 млн грн, 70 млн 743 тис. грн - на візуальну рекламу, реклама на радіо - 10 млн. грн, в пресі - 2 млн. 811 тис. грн. Більше всіх на агітацію витратили Партія регіонів, Народний блок Литвина, Партія екологічного порятунку "Эко+ 25%", блок "Наша Україна" і партія "Віче".
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся