А.Костусєв: АМКУ притягне до відповідальності авiакомпанiю"АероCвiт"

Найближчим часом Антимонопольний комітет України (АМКУ) притягатиме до відповідальності авiакомпанiю"АэроCвiт" за ухилення від співпраці з Комітетом. Про це сьогодні заявив голова Антимонопольного комітету України Олексій Костусєв. За його словами, деякі авіакомпанії, зокрема "АероСвiт", затягують з наданням інформації на запити. Нещодавно за таке порушення були оштрафовані "Українсько-середземноморські авіалінії", додав глава АМКУ. Найближчим часом Антимонопольний комітет України (АМКУ) притягатиме до відповідальності авiакомпанiю"АэроCвiт" за ухилення від співпраці з Комітетом. Про це сьогодні заявив голова Антимонопольного комітету України Олексій Костусєв. За його словами, деякі авіакомпанії, зокрема "АероСвiт", затягують з наданням інформації на запити. Нещодавно за таке порушення були оштрафовані "Українсько-середземноморські авіалінії", додав глава АМКУ. В свою чергу, прес-служба "АероСвiта" від імені свого керівництва категорично заперечує які -небудь непорозуміння з АМКУ і заявляє, що"АероСвiт" продовжує співпрацю з Антимонопольним комітетом України і констатує прогрес в розумінні експертами АМКУ специфіки ринку авіаперевезень. Більш того, в офіційній заяві мовиться, що даний діалог дає підстави констатувати явний прогрес експертів АМКУ в розумінні специфіки авіаційної галузі і, зокрема, в питаннях ціноутворення на авіаперевезення. Тому сьогоднішня інформація Антимонопольного комітету про неврегульованість в питаннях співпраці між АМКУ і "АероСвiтом" стала для авіакомпанії несподіванкою. В інтерв'ю РБК -Україна прес -секретар авіакомпанії "АероСвiт" Сергій Куций заявив про те, що точніше про зауваження Антимонопольного комітету можна буде сказати після отримання попередніх виводів про хід розслідування, які АМКУ, згідно існуючому порядку, повинен надати в авіакомпанію письмово. Поки такий документ в авіакомпанію не поступав. "Ми неодмінно продовжимо консультації із співробітниками Антимонопольного комітету з метою роз'яснення особливостей міжнародної практики і рекомендацій Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (IATA) по формуванню тарифів авіакомпанії з урахуванням сезонності авіаперевезень, об'єму послуг, що надаються пасажирові, обмежень, що вводяться по застосуванню тарифів, методики управління завантаженням рейсів і багатьох інших чинників" - уточнив С.Куций. Керівництво "АероСвiта" сподівається, що завдяки цій роботі авіакомпанії вдасться усунути розбіжності, що залишилися, в позиціях АМКУ і авіакомпанії в питаннях функціонування ринку авіаперевезень в Україні. Нагадаємо, що на сьогоднішній день авіакомпанія "АероСвiт - Українські авіалінії" експлуатує 16 літаків виробництва Boeing, включаючи 13 середнємагiстральних Boeing 737, і 3 далекомагістральних Boeing 767. Перевізник обслуговує більше 60 міжнародних маршрутів в 30 країн світу і 11 повітряних напрямів в межах України. В кінці червня 2006 року "АероСвiт" направив найбільшим світовим виробникам авіатехніки Boeing і Airbus офіційний запит щодо постачань літаків нового покоління для оновлення і розширення флоту. У грудні минулого року Boeing і Airbus представили авіакомпанії свої проекти. За наслідками конкурсу пакетна пропозиція Boeing була визнана кращою. "АероCвiт" розраховує до 2012 року в півтора рази збільшити чисельність парка среднемагистральних повітряних судів. При цьому все 13 Boeing 737 серій Classic, які зараз використовуються авіакомпанією, впродовж 5 років будуть замінені літаками нового покоління. Авіакомпанія також планує до 2012 року відновити і збільшити далекомагістральний флот до 7 лайнерів, а з наступного року - почати формування власного парку регіональних літаків.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся