"Укрзалізниця" планує інвестувати в оновлення рухомого складу 130 млрд грн.

"Укрзалізниця" планує до 2015 р. інвестувати в оновлення рухомого і тягового складу 130 млрд грн. Про це повідомив сьогодні заступник генерального директора "Укрзалізниці" Віктор Чорний, виступаючи на засіданні круглого столу, передає кореспондент РБК-Україна. "Укрзалізниця" планує до 2015 р. інвестувати в оновлення рухомого і тягового складу 130 млрд грн. Про це повідомив сьогодні заступник генерального директора "Укрзалізниці" Віктор Чорний, виступаючи на засіданні круглого столу, передає кореспондент РБК-Україна. Він відзначив, що сьогодні зношеність рухомого складу "Укрзалізниці" складає 85%. "Ми зіткнулися з такою проблемою, що за наявності фінансування, виробничі потужності не дозволяють в достатній кількості виконувати програму. В Україні катастрофічно не вистачає вагонного литва і сьогодні не окремий випадок, коли побудовані вагони стоять в черзі, тому що під них немає колісних фар", - відзначив В.Чорний. За його словами, вагонне литво в Україні випускає лише 2 підприємства -Кременчуцький сталеливарний завод і ВАТ "Азовмаш" (м. Маріуполь). В той же час В.Чорний заявив, "Укрзалізниця" в 2008 р. планує збільшити перевезення транзитних вантажів на 8,7%, до 75 млн т. "За 4 місяці 2008 р. було перевезено 24,7 млн т транзитних вантажів, так що це цілком реальний показник", - відзначив він. За його словами, перевезення транзитних вантажів з економічної точки зору є ефективним, оскільки, порівняно з внутрішніми вантажоперевезеннями, її собівартість на 35-40% нижча. При цьому на вантажоперевезення в українських вагонах доводиться 10-15% від загального обсягу транзиту. В.Чорний відзначив, потенціал українських залізниць дозволяє щорічно здійснювати транзит вантажів до 100 млн т. "Такий показник був у 1980 - 1990 рр.", - відзначив він. Стримуючим чинником нарощування обсягів транзиту вантажів В.Чорний назвав зношеність залізничної інфраструктури і рухомого складу. В.Черний також повідомив, що "Укрзалізниця" веде переговори з ЄБРР щодо отримання кредиту на модернізацію залізничних колій у напрямі великих морських портів. За його словами, мова йде про електрифікації і будівництво другої лінії ділянок, відповідних до морських портів у Миколаєві і Херсоні. Крім того, за допомогою указаного кредиту "Укразалізниця" планує профінансувати будівництво і електрифікацію другого двоколійного сполучення на Кримський півострів. "Необхідність цього проекту давно назріла. По-перше, ми забезпечимо пасажироперевезення відпочиваючих в літні місяці, по-друге, повністю використаємо потужності вантажних глибоководних портів у Севастополі, Керчі і Феодосії, які на даний час частково простоюють", - підкреслив він. До того ж в 2008 р. "Укрзалізниця" планує запровадити електронний документообіг з німецькими залізницями. "Це дозволить отримати інформацію ще до приходу поїзда на станцію і прискорити оформлення документів і транзитних декларацій. В даний час електронний документообіг "Укрзалізниці" існує з російськими, польськими, білоруськими залізницями", - підкреслив В.Чорний.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся