ua en ru

"Луганськтепловоз" приватизовують до кінця 2006 р.

Автор: RBC.UA
Голова ФДМУ Валентина Семенюк сподівається, що холдингова компанія "Луганськтепловоз" буде приватизована. Про це вона повідомила РБК-Україна сьогодні до початку засідання уряду. За її оцінкою, за цей об'єкт можна отримати 1 млрд грн. Для відновлення конкурсу з

Голова ФДМУ Валентина Семенюк сподівається, що холдингова компанія "Луганськтепловоз" буде приватизована. Про це вона повідомила РБК-Україна сьогодні до початку засідання уряду. За її оцінкою, за цей об'єкт можна отримати 1 млрд грн. Для відновлення конкурсу з продажу "Луганстепловоз" необхідне завершення судового процесу відносно цього підприємства, ініційованого "Укрзалізницею". Експерти вважають, що судові розгляди навколо компанії пов'язані з перспективою, що залишається, створити на базі "Луганськтепловоз" спільного підприємства. Як повідомлялося, 2 жовтня 2006 р. у виконання Ухвали Михайлівського районного суду Запорізької області від 15 вересня 2006 р. (по адміністративному позову фізичної особи про визнання протиправними дій ФДМУ по підготовці і проведенню конкурсу) і рішення Київського господарського суду від 2 жовтня 2006 р. (заборонив ФДМУ здійснювати дії із проведення конкурсу і наклав арешт на вказаний пакет акцій підприємства), ФДМУ наказом припинив конкурс з продажу 76% акцій "Луганськтепловоз". Вчора начальник Луганського управління СБУ Микола Погребіцький звернув увагу компетентних осіб на необхідність швидкої приватизації компанії. "Інакше якщо ще пару років тягнути з приватизацією - від підприємства, де трудяться 17 тисяч чоловік, нічого не залишиться", - застеріг він. Голова Луганської облдержадміністрації Олександр Антіпов на прес-конференції 13 листопада 2006 р., що зараз з'явилася надія, що приватизація машинобудівного холдингу за участю російської компанії "Трансмашхолдінг" все-таки відбудеться. В кінці вересня під час візиту в Луганську область прем'єр-міністр України Віктор Янукович розповів, що Кабмін вирішив припинити приватизацію "Луганськтепловоза" для того, щоб переконатися в прозорості цього процесу". Тоді ж міністр транспорту і зв'язку України Микола Рудьковський сказав що, на базі цього державного об'єкту передбачається створити СП. Як партнери української компанії розглядалися, зокрема, німецька Siemens і французький Bombardier. Експерти розкритикували припинення конкурсу по приватизації холдингу. Вони відзначають, що на відміну від приватизаційного конкурсу, формат залучення інвестицій в конкретний об'єкт шляхом створення на його базі СП виключає конкуренцію серед потенційних інвесторів. Конкурс про продаж 76%-го пакету акцій холдингу "Луганськтепловоз" був оголошений в липні 2006 р. Стартова ціна пакету складає 292 млн. грн. Про своє бажання брати участь в цьому приватизаційному конкурсі заявили "Трансмашхолдінг" і ХК "Автокраз". Конкурс мав відбутися 2 жовтня 2006 р. "Луганськтепловоз" виробляє магістральні тепловози, дизель-поїзди, електропоїзди постійного і змінного струму, транспортери, вагони і устаткування для потягів приміського повідомлення і трамваїв, а також гірничо-шахтне устаткування.