ua en ru

"Авіація України" отримає статус спецекспортера

Автор: RBC.UA
Державний концерн "Авіація України" має намір отримати найближчим часом статус спецекспортера. Про це заявив міністр промислової політики України Анатолій Головко представляючи керівника ДК "Авіація України" Олега Шевченка топ-менеджменту підприємства.

Державний концерн "Авіація України" має намір отримати найближчим часом статус спецекспортера. Про це заявив міністр промислової політики України Анатолій Головко представляючи керівника ДК "Авіація України" Олега Шевченка топ-менеджменту підприємства. За словами А.Головка, головним завданням концерну є виконання вже укладених міжнародних контрактів з постачань літаків Ан-74, Ан-140 і Ан-148, а також створення зарубіжної мережі сервісних центрів. ДК "Авіація України" був створений згідно з постановою Кабміну від 14 березня 2007р. і є вертикально інтегрованою компанією з 100% держкапіталом. У його склад входять 10 підприємств. Зокрема, ДП "Авіаційний науково-технічний комплекс імені Антонова", Харківське державне авіаційне виробниче підприємство, ДП "Київський авіаційний завод "Авіант", ДП "Завод 410 цивільній авіації", ДП "Харківське агрегатне конструкторське бюро", ДП "Харківський машинобудівний завод "ФЕД", НДІ "Буран", ДП "Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро "Прогрес" імені академіка Івченко", ДП "Новатор" і казенне підприємство "Радіовимірник". Раніше президент-голова ради директорів ВАТ "Мотор Січ" В"ячеслав Богуслаєв розкритикував створення державного авіабудівного концерну "Авіація України". За його словами, такий концерн є "не літакобудівною компанією, а збірною солянкою". В.Богуслаєв вважає недоцільним включення в компанію авіаремонтних підприємств, виробників агрегатів і розробників авіадвигунів. За даними керівника ВАТ "Мотор Січ", в подальші плани уряду входить також корпоратизація підприємств з передачею їх акцій концерну. "Тобто, головна компанія управлятиме майном, а підприємства галузі стануть її "дочками" без грошей, без прав", - підкреслив він на початку березня.