"ВТБ Банк" профінансує ДП "Антонов" на 30 млн дол
Держпідприємство "Антонов" має намір відкрити у "ВТБ Банку" поновлювану кредитну лінію у розмірі 30 млн дол., говориться в повідомленні "Антонова" про акцепт пропозиції банку. Про це пише "Комерсант-Україна".
Вартість користування лінією складе 7,76 млн дол. (без ПДВ). Кредитний договір повинен бути укладений до 21 вересня, інші подробиці майбутньої угоди не зазначені. Раніше на держпідприємстві планували залучити дві поновлювані кредитні лінії по 30 млн дол. кожна, але вчора повідомили, що другий тендер на залучення позики не відбувся - торги були скасовані через недостатню кількість заявок з боку банків.
Раніше російська вантажна авіакомпанія "Волга-Дніпро" і ДП "Антонов" домовилися про модернізацію 10 літаків Ан-124 ("Руслан") за 400-600 млн дол. Контракт на модернізацію першого "Руслана" був підписаний 17 серпня на підмосковному авіасалоні МАКС. Модернізація передбачає збільшення вантажопідйомності, дальності польоту і терміну служби літака. Дальність складе 5 тис. км, термін служби літака буде збільшений до 50 років, або 60 тис. льотних годин.
В даний час в портфелі замовлень ДП "Антонов" значно більша кількість літаків, аніж держпідприємство здатне виробити. В даний момент портфель замовлень компанії "Ільюшин Фінанс" (лізингова компанія, яка фінансує придбання літаків "Ан") на поставку Ан-148/158 складає 150 літаків, а в цілому обсяг портфеля з урахуванням опціонів перевищує 230 машин.
Також на початку серпня ДП "Антонов" і ДК "Лізингтехтранс" підписали протокол про наміри придбання 22 літака Ан-148 і 28 літаків Ан-158 до 2015 року за умови забезпечення державного фінансування та з метою їх подальшої передачі вітчизняним авіакомпаніям на умовах фінансового лізингу.
Крім того, ще ведуться роботи по замовленнях 2009 р., коли підприємство підписало контракт про постачання 6 літаків Ан-32 в Ірак і через "Спецтехноекспорт" стало головним виконавцем робіт з модернізації та ремонту належать ВПС Індії 105 літаків Ан-32.
У 2011 році підприємство планує виробити 9 літаків, в 2012 - 15, в 2013 - 20 і в 2014 і 2015 - по 24 літака. Прогноз по виробництву на поточний рік говорить про те, що реальні результати будуть скромніші. До кінця року підприємство збирається побудувати два Ан-148.
ДП "Антонов" входить до ДАК "Антонов", куди також входять філія ДП - "Серійний завод "Антонов" (раніше - КиДАЗ "Авіант"), ДП "410-й завод цивільної авіації" і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство. I півріччя компанія закінчила із чистим прибутком 102, 4 млн грн, збільшивши чистий дохід на 27,61%, або на 265,4 млн грн до 1,226 млрд грн в порівнянні аналогічним періодом минулого року.