ua en ru

"Укрзалізницю" очолив Сергій Болоболін

Автор: RBC.UA
У "Укрзалізниці" новий керівник. Сьогодні віце-прем'єр-міністр України Олександр Вілкул офіційно представив трудовому колективу "Укрзалізниці" нового генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Сергія Болоболіна. Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

У "Укрзалізниці" новий керівник. Сьогодні віце-прем'єр-міністр України Олександр Вілкул офіційно представив трудовому колективу "Укрзалізниці" нового генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Сергія Болоболіна. Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Сергій Болоболін був призначений на посаду генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту розпорядженням Кабінету Міністрів України № 32-р від 28.01.2013 р.

Учасники ринку називають його непоганим управлінцем і "правою рукою" Володимира Козака - міністра інфраструктури і колишнього гендиректора монополії. А тому від менеджера очікують продовження реформ, розпочатих при минулому керівникові.

Читайте також: "Укрзалізниця" в 2013 р. планує спрямувати на модернізацію колії 1,05 млрд грн

Посада гендиректора "Укрзалізниці" була вакантною більше місяця. 24 грудня 2012 р. глава "Укрзалізниці" Володимир Козак був призначений міністром інфраструктури замість Бориса Колесникова. Експерти припускали, що його місце займе один із заступників - Петро Науменко або Микола Сергієнко. Обговорювалися також кандидатури колишнього глави УЗ, представника "Російських залізниць" в Україні Василя Гладких та голови Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина.

Заступник глави УЗ Петро Науменко вважає призначення Болоболіна цілком логічним. "Він пройшов усі інстанції управлінського процесу, його спеціальність - координація перевізних процесів, і галузь він знає від і до", - зауважує Науменко. У період реформ УЗ потрібна людина, яка продовжить справу Володимира Козака. Протягом майже двох років вони працювали разом, і все господарство зараз веде Сергій Болоболін, додає заступник голови УЗ.

Зазначимо, що в 2013 р. "Укрзалізниця" планує направити на модернізацію колії, в ході якої укладаються нові рейки, 1,05 млрд грн, а на капітальний ремонт колій - 1,7 млрд грн, повідомляє прес-служба залізниці. "Ця сума значно менша щорічної потреби фінансування колійної інфраструктури залізниць, яка в цілому становить 6,8 млрд грн", - йдеться в повідомленні УЗ.

Нагадаємо, доходи "Укрзалізниці" в 2012 р. зменшилися на 0,9 млрд грн (1,6%) - до 56,2 млрд грн.