"Мотор Січ" поставить холдингу "Вертольоти Росії" двигунів на 1 млрд дол
Перші контракти почали укладати на найбільшому авіа шоу Близького Сходу, що стратував сьогодні у Дубаї. Вітчизняна компанія "Мотор Січ" та холдинг "Вертольоти Росії" підписали контракт на поставки українських двигунів для російських комерційних вертольотів, повідомляє "5 канал".
У "Мотор Січ" зазначають, що вперше підписали 5-річний контракт більш як на мільярд доларів. За ним щороку постачатимуть в Росію до 270-ти двигунів. Загалом участь в авіашоу у Дубаї візьмуть - близько сотні літаків та екіпажів, а також - тисяча організацій та підприємств. Україну представляють - 5 компаній. Організатори очікують на рекордну кількість відвідувачів - 55 тисяч. Триватиме авіашоу до 17-го листопада.
Нагадаємо, у травні перший віце-прем'єр-міністр, міністр економічного розвитку і торгівлі України Андрій Клюєв заявив, що Україна сьогодні має всі можливості для забезпечення в майбутньому власних потреб у вертольотах. Також Клюєв повідомив, що «Мотор Січ» починає проводити модернізацію російських вертольотів Мі-8, в результаті чого подовжується термін їх служби. Він заявив, що вітчизняна промисловість уже готова частково забезпечувати наші потреби модернізованими вертольотами, подовжуючи їх ресурс на 7-10 років. За цей час необхідно спроектувати новий вітчизняний вертоліт, зазначив Клюєв.
Нагадаємо, 28 лютого повідомлялося, що "Мотор Січ" веде переговори про організацію складання вертольотів Мі-8Т на потужностях Вінницького авіаційного заводу.
У серпні повідомлялося, що ДП "Вінницький авіаційний завод" отримав від «Мотор січ» нові замовлення на вертольоти. "Ми поставили на завод 10 вертольотів Мі-2 (використовується як для цивільних, так і військових цілей) для їх модернізації до кінця 2011 р.", - розповів голова наглядової ради "Мотор Січ" Анатолій Малиш. Модернізовані вертольоти Мі-2МСБ планується поставляти урядовому апарату і МНС. На початку серпня голова ради директорів "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв заявив журналістам, що глава МНС Віктор Балога "просить для рятувальників 22 таких вертольоти на наступний рік".
Загальна потреба України у вертольотах, за оцінками "Мотор Січ", становить 400-460 одиниць, в тому числі для народного господарства - 300, для МНС, МВС, пожежної охорони, санітарної та прикордонної служб - 100-160. При цьому в авіаційному регістрі України станом на 2010 р. значаться 216 вертольотів. За останні 5 років з реєстрації знято 206 Мі-2, Мі-8 і Мі-26 - це 48,8% від загальної чисельності парку в 2006 р. Зараз на озброєнні української армії знаходяться вертольоти, випущені до 1990 р.: бойові вертольоти Мі-24ВП (72 од.), десантно-транспортні гелікоптери МІ-8МТ (60) і 7 допоміжних вертольотів Мі-24Р (К), МІ-9 і Мі-2.
Зазначимо, у серпні повідомлялося, що українська двигунобудівного компанія "Мотор Січ" поставить ВАТ "Таганрозький авіаційний науково-технічний комплекс ім. Г. М. Берієва" (ТАНТК ім.Г.М.Беріева) 12 двигунів для літаків Бе-200 (двомоторний багатоцільовий літак-амфібія, використовується МНС, у тому числі для гасіння лісових пожеж). Контракт на їх поставку був підписаний в ході авіасалону МАКС-2011 в підмосковному Жуковському. Як повідомив голова ради директорів "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв, поставки будуть здійснюватися в 2012-2013 рр. Суму контракту він не озвучив. У 2011 р. "Мотор Січ" в рамках чинного контракту поставить ТАНТК шість таких двигунів.