"Київпастранс" хоче придбати 77 тролейбусів за 284,9 млн грн
На розгляд депутатів Київради 21 лютого ц.р. буде представлений проект рішення "Про залучення кредиту на придбання тролейбусів для комунального підприємства "Київпастранс ". Як повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації (КМДА), у разі ухвалення проекту рішення "Київпастранс" отримає можливість привернути кредит на суму до 284,9 млн грн. За ці кошти комунальне підприємство придбає 77 нових сучасних тролейбусів "Богдан" з низьким рівнем підлоги. Таким чином, ціна одного тролейбуса складе 3,7 млн грн.
Довжина транспортного засобу досягатиме більше 18 м, максимальна кількість пасажирів, яку зможе вміщати тролейбус, складає 184 людини. Крім того, тролейбуси матимуть покращену систему вентиляції через дахові люки, розсувні кватирки і примусову вентиляцію, а також будуть обладнані системою кондиціонування повітря як в салоні, так і в кабіні водія.
Читайте також: У Києві вийшли на маршрути 50 автобусів і тролейбусів, придбаних на кошти кредиту ЄБРР, - КМДА
Для безпеки киян і гостей міста в салоні будуть встановлені відеокамери для контролю за станом виходу і входу пасажирів. Також тролейбуси матимуть сучасні електронні інформаційні системи, що мають зовнішнє джерело для оголошення на зупинках номера маршруту тролейбуса, що прибуває для зручності проїзду осіб з недоліками зору.
Як нагадали в КП "Київпастранс", придбати нові тролейбуси планувалося ще в минулому році - це було передбачено рішенням Київради від 14 липня 2011 р. "Про придбання тролейбусів для КП "Київпастранс".
Читайте також: Комунальний транспорт в Києві збитковий в цілому, - КМДА
Раніше заступник голови КМДА Руслан Крамаренко заявив, що нові тролейбуси для Києва повинні закупити до серпня 2013 р. При цьому основна закупівля має пройти в квітні. За його словами, за контрактом Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) в Києві повинні закупити 386 тролейбусів, 112 трамваїв і 70 вагонів метро.
Зазначимо, в травні 2012 р. нова партія автобусів і тролейбусів, придбаних на кошти кредиту ЄБРР, вийшла на маршрути наземного громадського транспорту столиці. Так, 14 тролейбусів і 36 автобусів було направлено на рейси, які вибрали кияни.
У жовтні 2012 р. "Київпастранс" закупив 23 тролейбуси "ЛАЗ" з низьким рівнем підлоги завдовжки більше 18,7 м за 85,1 млн грн. Ціна одного такого тролейбуса також склала 3,7 млн грн.
Читайте також: КМДА прийняла розпорядження про будівництво лінійно-диспетчерської станції на вул. Мазепи
При цьому киян найбільш хвилює питання, чи позначиться поповнення парку "Київпастрансу" на вартості проїзду в громадському транспорті. У зв'язку з цим нагадаємо, що Крамаренко в січні цього року заявляв, що КМДА не планує піднімати вартість проїзду в транспорті. Він сказав тоді, що проїзд як був 2 грн і 1,5 грн в "Київпастрансі", так і залишиться. За його словами, собівартість однієї поїздки в метро складає 3-3,2 грн і 2,5 грн на громадському транспорті "Київпастрансу". У цю вартість закладено лише утримання транспорту, а його ремонт виконується виключно за рахунок міського бюджету.
Дещо раніше заступник голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив про те, що комунальний транспорт в Києві збитковий у цілому.