ua en ru

"І вивеземо, і привеземо назад всіх бажаючих", - Павло Чекалов

Автор: RBC.UA
"Укрзалізниця" повністю підготувала рухомого складу до зими, про це повідомив начальник головного управління майнових та земельних ресурсів Павло Чекалов.

"Укрзалізниця" повністю підготувала рухомого складу до зими, про це повідомив начальник головного управління майнових та земельних ресурсів Павло Чекалов.

Які заходи зробила "Укрзалізниця" для підготовки рухомого складу до зимового періоду?

На сьогоднішній день "Укрзалізниця" повністю підготувала пасажирський рухомий склад до зимових перевезень. Рухомий склад, який у нас є в наявності, відповідаємо всім вимогам безпеки. З нашого робочого парку ми підготували до зимових перевезень понад 4 тис. вагонів, з них 3 тис. 128 вагонів обладнані електроопаленням, решта - вугільним. Це кількість вагонів зможе забезпечити обсяг перевезень на рівні минулого і позаминулого років.

До новорічних та різдвяних свят традиційно збільшується пасажиропотік. У стані "Укрзалізниця" перевезти всіх пасажирів, що для цього зроблено?

В цьому році до новорічних та різдвяних свят, у зв'язку зі збільшенням пасажиропотоку, ми ввели 13 додаткових поїздів. Але наші можливості не обмежуються ними. Ми в змозі сформувати до 20-25 додаткових поїздів на будь-які напрямки. Сьогодні ми пропонуємо близько 126 тис. місць і можемо додатково надати 60-70 тис. місць.

Яка сьогодні ситуація з квитками на передноворічні дні?

Ми кілька разів в день проводимо моніторинг ситуації з квитками і пасажиропотоком. На сьогодні ніякого ажіотажу немає. Сьогодні на 13.00 (18 листопада - ред.) на 27 грудня у західному напрямку, а це саме завантажене напрямок, є 2571 місце, на 28 число - 2509 місць, на 29 - 2850 місць, на 30 - 3295 місць і на 31 грудня - 4976 місць.

Які заходи застосовує "Укрзалізниця" для боротьби з перекупниками квитків та спекуляцією?

Ми відстежуємо продажу квитків на новорічні та різдвяні свята як через каси, так і через Інтернет з самого першого дня продажів. З аналізу, який ми провели за останні п'ять днів, слід, що поки масових продажів квитків в одній з кас або через Інтернет немає.

З літа ми посилили правила резервування квитків. Сьогодні ми дозволяємо резервування тільки на добу. При резервуванні місць обов'язково необхідно вказувати прізвища осіб, які будуть їхати. Поміняти прізвище та ім'я пасажира при викупі резерву вже неможливо. Це дало свої результати. Так що при резервуванні шляхи для спекуляції квитками тепер перекриті.

Чому в передсвяткові дні вартість квитків збільшується? Як формується ціна квитків?

Для формування цін в різний час року застосовуються різні коефіцієнти. Встановлені вони ще в 2012 році наказом Міністерства інфраструктури - середній коефіцієнт по року - одиниця. А далі - є невеликі варіації. Наприклад, з 25 по 30 грудня діє коефіцієнт 1,1 - це найбільший коефіцієнт році. Але, загалом, коефіцієнти розподілені по року таким чином, що в сумі середній коефіцієнт виходить 1. Хочу зазначити, що 31 грудня у нас діє коефіцієнт 0,7 - це найдешевші квитки.

На якому етапі сьогодні впровадження електронних квитків на поїзди?

У листопаді ми плануємо ввести електронні квитки ще на 15 поїздів. Вже у грудні ми плануємо вийти на 80 поїздів внутрішнього сполучення з можливістю посадки в поїзд за електронними квитками.

Крім цього, ми проводимо роботу щодо продажу квитків студентам через інтернет з належної їм пільгою. Вже з 1 липня 2014 р. всі студенти зможуть купувати квитки через інтернет зі знижками.

Цим ми серйозно полегшуємо роботу співробітникам наших вокзалів і, відповідно, полегшимо доля наших пасажирів, які не повинні будуть стояти в чергах до каси.

Павло Чекалов народився 9 березня 1966 року в селі Приморське Донецької області.

У 1988 році закінчив Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Вагонобудування і вагонне господарство". У 2013 році закінчив Київський університет біоресурсів та природокористування за спеціальністю "Правознавство".
Почав трудову діяльність на станції Ясинувата (Донецька залізниця) майстер вагонного депо. Далі обіймав посади старшого майстра, заступника начальника вагонного депо, першого заступника начальника служби матеріально - технічного забезпечення Одеської залізниці.

В квітні 2011 року призначений на посаду начальника головного управління майнових та земельних ресурсів Укрзалізниці".
16 квітня 2013 року призначений заступником генерального директора "Укрзалізниці".