"Погана звичка" в дорогоцінній оправі: найкрасивіші і найдорожчі портсигари (фото)

Вишуканість, ексклюзивність, традиції завжди супроводжували цей аксесуар, і погана звичка, яка сприяє його появі, не була перешкодою. Портсигари завжди супроводжували солідних джентльменів і витончених леді, готових навіть своїй слабкості до тютюну надати дорогоцінну форму.

Вишуканість, ексклюзивність, традиції завжди супроводжували цей аксесуар, і погана звичка, яка сприяє його появі, не була перешкодою. Портсигари завжди супроводжували солідних джентльменів і витончених леді, готових навіть своїй слабкості до тютюну надати дорогоцінну форму.

Емблеми сімейних гербів, інкрустація камінням і перламутром, особливий декор і незвичайні малюнки - портсигар споконвіку, наче дзеркало, відображав особливості характеру і душі свого власника. Сьогодні, як ніколи, цінується зв'язок з минулим і фамільним корінням. Після деякого забуття портсигари ґрунтовно увійшли в обіг сучасного денді.

Одним з найвидатніших ювелірів, які створювали портсигари, поза всяким сумнівом, був Карл Фаберже. Саме він більше століття тому запровадив моду на срібні і золоті портсигари, які займали гідне місце серед необхідних аксесуарів для імператорського двору. Кілька років тому на аукціоні sotheby's в Лондоні при продажу фамільних коштовностей династії Романових найдорожчим із сотні лотів став портсигар Фаберже із золота чотирьох відтінків, який придбав приватний колекціонер зі США більш ніж за 980 тисяч доларів.

Портсигари часто стають сімейною реліквією і зберігають події минулого, як, наприклад, подарований Агатою Крісті саксофоністу Бобу Лімінгу, який знайшов її після зникнення в 1926 році. Всім любителям чисто англійських детективів надавався шанс придбати портсигар письменниці за 16 тисяч доларів на аукціоні.

Читайте також: США опублікували креслення "бойового НЛО" (фото)

Варто відзначити, що жінки анітрохи не менші шанувальниці портсигарів, ніж чоловіки: звичка палити була у Одрі Хепберн, Мерилін Монро, Марлен Дітріх, Бетті Девіс, Лорен Беколл, Кетрін Хепберн і Коко Шанель. Цілком природно, що ікони стилю володіли портсигарами, які підкреслювали їх смак. Ці легендарні дами так популяризували куріння, що знамениті журнали Vogue та Glamour, а також модні будинки YSL, Versace, Givenchy і Pierre Cardin стали випускати сигарети і необхідні для них портсигари. І досить успішно.

Якщо будинки мод різнопрофільні і для них важливий загальний характерний бренду стиль, а головний акцент зосереджений на одязі, то швейцарська компанія Davidoff більше 80 років тому заявила про себе як про виробника кращих сигар, тютюнових виробів і супутніх їм товарів. Davidoff досі залишається еталоном якості у тих, хто віддає перевагу ексклюзивним предметам, пов'язаним з курінням. Спеціально для Davidoff кілька років тому англійський ювелір Стівен Вебстер створив унікальний портсигар ручної роботи з білого та чорного золота, прикрашений більш ніж 200 діамантами і сапфірами. Кожен зі 100 екземплярів цієї обмеженої серії коштує близько 50 тис. доларів, що робить портсигар найдорожчим у світі.

Історія компанії Diplomat теж почалася в Швейцарії, але не з розкішних сигар, а з продажу досить популярних у той час німецьких запальничок Consul, якою займалися брати Генрі і Вілі Гаер в середині минулого століття. Справа стала настільки вигідною, що незабаром вони відкрили власне виробництво, а через деякий час почали випускати відповідні аксесуари, у тому числі портсигари. Сьогодні бренд Diplomat знають в більш ніж 50 країнах світу.

Англійська марка Dunhill, хоча і починала як виробник необхідних речей для кінної їзди, прославилася у всіх любителів тютюну. Її засновник Альфред Данхілл зміг диверсифікувати бізнес і в 1907 році втілив в життя свою мрію - відкрив тютюновий магазин і заснував ще одну компанію. Більше ста років Dunhill створює портсигари, міцно ґрунтуючись на концепції: "Це повинно бути практично, надійно, красиво, довговічно. Це повинно бути кращим у своєму роді".

Не менш цікавим був прихід в сферу виробників портсигарів компанії Avanzo Daziaro. Цей виникший в 2010 році бренд мав славну історію. Власники найпопулярніших магазинів художнього приладдя і видавничих будинків в Москві і Санкт-Петербурзі, комерсанти італійських Аванцо (Avanzo) і Даціаро (Daziaro) успішно розвивали бізнес в Росії в XIX столітті, але після революції були забуті. У новому тисячолітті під маркою Avanzo Daziaro створюються елегантні аксесуари, в чесності портсигари класу люкс.

У свою чергу компанія Philip Laurence, що виникла в 1899 році в Швейцарії, займалася, як і багато інших у цій країні, годинниками. Через деякий час асортимент продуктів розширився: портсигари і мундштуки цієї марки стали користуватися великою популярністю. У любителів тютюну інтерес до них не згасає досі.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся