ua en ru

"Баха Польща": підсумки шостого етапу Кубка Світу

Автор: RBC.UA
Для української команди SIXT Ukraine польська "баха" завершилася сходженням з технічних причин. Сходження також оформили і багато наших конкурентів, а також лідери своїх класів - Альхелі і Гадасін. Для Гадасіна, переможця "Шовкового шляху-2012", схід був особливо образливим - російський екіпаж не доїхав усього 8 км. до фінішу - відламався шків генератора. Росіяни ще довго пам'ятатимуть польську гонку, адже у другий день зійшов ще й Васильєв, який до цього на Пролозі показав не тільки найкращий час, але і поставив абсолютний рекорд по висоті і дальності стрибку на трампліні.

Для української команди SIXT Ukraine польська "баха" завершилася сходженням з технічних причин. Сходження також оформили і багато наших конкурентів, а також лідери своїх класів - Альхелі і Гадасін. Для Гадасіна, переможця "Шовкового шляху-2012", схід був особливо образливим - російський екіпаж не доїхав усього 8 км. до фінішу - відламався шків генератора. Росіяни ще довго пам'ятатимуть польську гонку, адже у другий день зійшов ще й Васильєв, який до цього на Пролозі показав не тільки найкращий час, але і поставив абсолютний рекорд по висоті і дальності стрибку на трампліні. Це досягнення, як пише офіційний сайт команди, не зміг перекрити навіть чотириразовий чемпіон світу по стрибках з трампліну Адам Малиш, який змінив лижі на рейдовий автомобіль та бере участь у Польській басі.

Читайте також: Sixt Ukraine їде на 6-й етап Кубка Світу в Польщу

Перший день залишився за росіянами, що ввело в ступор польських уболівальників. На 12 км. траси поляки не змогли протистояти натиску Васильєва - гаряче підтримувані місцевими уболівальниками Крістоф Холовчиц і Адам Малиш опинилися на 3-їй і 7-й
позиціях відповідно. Вадим Нестерчук намагався їхати в хорошому темпі, проте недоліки Toyota давали про себе знати - на коротких ділянках швидкі розгін і швидкі гальмування на важкому автомобілі дуже важко реалізувати. Траса Прологу на танковому полігоні була закручена так, що через кожні 100-200 метрів позашляховик доводилося закладати в поворот під прямим кутом, а іноді на 180 градусів. Природно, серійній коробці передач в класі Т2 важко переносити таке навантаження..

У другий день гонки екіпажам належало пройти найдовшу ділянку траси. Ось тут і проявили себе "місцеві": Кшиштоф Холовчиц показав справжній клас, посівши перше місце в абсолютному заліку. Деякі пілоти лаяли трасу за її підступність та помилки організаторів у складанні маршруту.

Р.Елагін: " ... в легенді є помилки, багато зустрічних курсів, розташовані близько один до одного, де розташовуються вболівальники і т.д. Реально важко орієнтуватися, куди їхати. До того ж ... трясе до кісток.."

Субота, найдовший день змагання на Бахі, змусив зійти український екіпаж з гонки. Поломка КПП не дозволяла рухатися далі, однак відзначимо надійність Toyota - автомобіль все ж самостійно дістався до дороги, де його успішно евакуювали. У класі Т2, де їде SIXT Ukraine, в цей день не фінішував також Олександр Терентьєв. Лідерами класу за підсумками дня в Т2 стали Рейналдо Варела, Елвіс Борсой і Стефан Щенскі.

Гра після фінішу

У неділю не зміг фінішувати лідер і конкурент Вадима - Яхе Альхелі, що ще раз підтверджує складність гонки. Першим фінішував Варела, однак відразу після гонки технічні комісари приймають рішення дискваліфікувати Рейналдо. Відповідно, перше місце займає Елвіс Борсой. Ця дискваліфікація породжує відразу кілька питань. Ми у жодному випадку не сперечаємося з рішенням колегії спортивних комісарів - вони виконали свою роботу. Однак, машину Варели готувало італійське ательє RalliArt. Ця ж компанія готувала машини для інших учасників нашої категорії, які, зазначимо, їхали досить швидко.

Український екіпаж SIXT Ukraine на Toyota LC 200 був підготовлений механіками української команди. Якщо порівняти його "ралліартовськими" Pajero, то "200" набагато краще призначена для повсякденної експлуатації. Автомобіль дійсно витривалий, надійний та, як кажуть, "живучий". Проте в плані підготовки до ралі, у нього є ряд недоліків, які ми вже добре знаємо. Це велика вага, ефект "турбоями" і великі звиси, що не дозволяють автомобілю штурмувати високі перешкоди. Але навіть з цими моментами команда бореться з конкурентами, які мають технічну перевагу у вигляді меншої маси, наприклад. Автомобіль гарний, безумовно, але в спорті вага має велике значення.

Дискваліфікація Варели означає, що автомобілі підготовлені італійським ательє мають порушення в конструкції, а значить, ми можемо поставити під сумнів результати на попередніх перегонах. Візьмемо, наприклад, перші місця Рейналдо в Італії і Іспанії, подіуми Борсого, швидкі результати італійців Тривіні Белліні.. По суті, українська команда боролася чесно з більш швидкими суперниками і показувала гідний результат. Так, варто визнати, що Нестерчук не їздить "бахи" - його улюблена дисципліна це ралі-рейди. Згадаймо Угорщину - там Вадим боровся з Альхели, який так само не їздить "бахи". Підсумок відомий - Нестерчук виграє час у Яхе Альхели на Nissan, проте наздогнати Pajero не виходить. І ось тільки тепер польські комісари знаходять порушення. Однак перевірена тільки машина Рейналдо.

Що ж, українська команда SIXT Ukraine продовжить боротьбу в Кубку Світу на майбутньому "Ралі Фараонів". Що видадуть конкуренти - як говориться, гонка покаже.

Нам залишається тільки побажати удачі нашим хлопцям!