ru ua

"Антонов" продасть "Лізингтехтрансу" 50 літаків Ан-148 і Ан-158

Автор: RBC.UA
ДП "Антонов" і ДК "Лізингтехтранс" підписали протокол "Про наміри придбання літаків Ан-148, Ан-158 з метою їх подальшої передачі вітчизняним авіакомпаніям на умовах фінансового лізингу". Документ підписали сьогодні, 3 серпня 2011 р., повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

ДП "Антонов" і ДК "Лізингтехтранс" підписали протокол "Про наміри придбання літаків Ан-148, Ан-158 з метою їх подальшої передачі вітчизняним авіакомпаніям на умовах фінансового лізингу". Документ підписали сьогодні, 3 серпня 2011 р., повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Згідно з документом, "Лізингтехтранс" має намір придбати 22 літаки Ан-148 і 28 літаків Ан-158 до 2015 р. за умови забезпечення державного фінансування.

Міністерство відзначає, що протокол є частиною реалізації програми забезпечення українських авіакомпаній літаками українського виробництва за допомогою лізингової системи.

Також сьогодні стало відомо, що "Лізингтехтранс" буде перетворений на "Антонов-фінанс". "Ми вчора прийняли рішення: компанія "Лізингтехтранс" буде перетворена на "Антонов-фінанс". Це спеціальний підрозділ, що буде займатися лізингом літаків для українських і, я сподіваюся, не тільки українських компаній. Це внутрішній підрозділ Міністерства інфраструктури", - сказав віце -прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Україні Борис Колесніков.

Також, він повідомив, що до кінця 2011 р. ДП "Антонов" випустить ще два літаки Ан-148. Віце-прем'єр-міністр України зазначив, що не сумнівається в тому, що будуть замовлення на літаки українського виробництва. "Українські авіакомпанії готові сьогодні купувати якісні, надійні та економічно вигідні літаки. Попит на українські літаки, створені ДП "Антонов", є", - сказав Борис Колесніков.

Також сьогодні ДП "Антонов" передало авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" регіональний реактивний літак Ан-148-100.

Зазначимо, вартість літака Ан-148 становить приблизно 25 млн дол "Сьогодні сума в районі 25 млн (доларів). На 70-місну машину, на нашу думку, (ціна) неконкурентна, стільки ж коштує Embraer, тому потрібно нарощувати обсяги виробництва. Тоді загальнозаводські витрати знизяться ... Щоб завод працював успішно, щоб зарплата зростала з часом відповідно до світового ринку, потрібно виробляти не менше 25-30 (цивільних) літаків на рік. Якщо будуть ще замовлення на подвійного призначення (військові, вантажні), то ефективність виробництва буде ще вищою. Я вважаю, якщо ми вкладемося в 22,5-23 (млн дол), будедуже добре", - сказав Борис Колесніков.

Нагадаємо, в червні ц.р. ДП "Антонов" і російська лізингова компанія ВАТ "Ільюшин Фінанс Ко." (ІФК) підписали твердий контракт на поставку 10 літаків Ан-158. Ціна за каталогами одного Ан-158 становить від 25 до 30 млн дол. Це була перша угода про постачання нових літаків, які є поліпшеною моделлю Ан-148. «Антонов» почне виробництво цих літаків в 2012 р. і поставить зазначену партію до кінця 2014 р. Як повідомив тоді BBC генеральний конструктор "Антонова" Дмитро Ківа, вартість цієї угоди - понад півмільярда доларів.

За словами генерального директора компанії ІФК Олександра Рубцова, перші 10 літаків вже замовив російський перевізник "Атлант-Союз". Він додав, що до кінця року компанія планує придбати до 100 таких літаків.

Ан-158 - близькомагістральний пасажирський літак, продовження модельного ряду Ан-148. Вперше був представлений 21 квітня 2010 в м. Києві. Сертифікації отримав в лютому 2011 р. На травень 2010 р. вже було 130 замовлень на літаки сімейства Ан-148/158. За словами експертів, 99-місний Ан-158 в тій же ринкової ніші, що і проектований російською компанією "Сухий" регіональний літак SukhoiSuperJet-100 (SSJ, базова версія - 95 місць).