ua en ru

"Антонов" отримав заявки на 56 літаків Ан-124-200

Автор: RBC.UA
Україна і Росія сформували стартове замовлення для спільного відновлення виробництва транспортного літака Ан-124. Про це повідомляє прес-служба державного концерну "Антонов".

Україна і Росія сформували стартове замовлення для спільного відновлення виробництва транспортного літака Ан-124. Про це повідомляє прес-служба державного концерну "Антонов".

"Отримані заявки на 56 машин", - зазначили в компанії.

Новий літак отримав позначення Ан-124-200. Він відрізняється оновленим устаткуванням, цифровими системами і "скляною" кабіною.

Попит на послуги таких літаків постійно зростає. З початку року компанія "Авіалінії Антонова" перевезла на Ан-124 23 тис. т різних вантажів.

Виробництво авіамашин планується налагодити в Ульяновську. Київський авіазавод з 1987 р. випустив 18 літаків Ан-124-100, останній з яких продав у 2004 р. Відновлювати збірку таких авіамашин в Києві економічно недоцільно. Україна має намір постачати в РФ комплектучі для цієї техніки.

Сторони також домовилися уточнити обсяг замовлення на виробництво військово-транспортного літака Ан-70 і визначити заводи-виробники авіамашини, схеми кооперації і фінансування підготовки її серійного виробництва.

В даний час ведуться роботи з модернізації радіоелектронного устаткування і бортових систем Ан-70. Це дозволить літаку залишатися конкурентним на ринку. Перші два Ан-70,, що будуються в Києві, вийдуть вже в оновленому варіанті. Збірка головної авіамашини завершиться в 2011 р., другого борту - в 2012 р. Цю техніку купить Міністерство оборони України.

Нагадаємо, 29 вересня ц.р. президент ДП «Антонов» Дмитро Ківа заявив, що його підприємство спільно з U.S.Aerospace допустили до участі в тендері Міноборони США на постачання літаків-паливозаправників, загальна сума якого складає 50 млрд дол.

Очікується, що КБ "Антонов" представить на тендері три різні моделі літаків: Ан-124-KC, Ан-122-KC і Ан-112-KC. Як відзначають самі представники української компанії, ці машини мають ряд переваг. Наприклад, їх корпус більш міцний; крім того, ці літаки можуть здійснювати зліт і посадку на мокре покриття злітно-посадкової смуги.

Якщо контракт з КБ все ж таки буде підписаний, літаки для ВПС США будуть вироблятися в Україні, проте остаточне складання буде здійснюватися у США.

КБ «Антонов» є частиною держхолдингу «Антонов». Крім того до холдингу входять серійний завод "Антонов", 410-й завод цивільної авіації, Харківський авіазавод. У грудні 2008 р. уряд України прийняв рішення реформувати авіаційну промисловість, об'єднавши підприємства, акціонувавши їх на початку 2010 р.

Варто відзначити, що РФ зацікавлена в об'єднанні з українською авіабудівною галуззю. Головним чином російська сторона зацікавлена в КБ "Антонова" і тричі намагалася покласти початок об'єднавчому процесу. У той же час створений в 2008 р. "Антонов" є держхолдингом, який не може створювати ніяких спільних підприємств.