"Антонов" купить 50% "ОАК - Цивільні літаки" в рамках створення СП

ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК, Росія) і Державний авіабудівний концерн "Антонов" уклали договір купівлі-продажу 50-процентної частки в статутному капіталі ТОВ "Керівна компанія (КК) "ОАК - Цивільні літаки"(входить в ОАК), на базі якого буде створено спільне російсько-українське підприємство ТОВ "ОАК-Антонов".

ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК, Росія) і Державний авіабудівний концерн "Антонов" уклали договір купівлі-продажу 50-процентної частки в статутному капіталі ТОВ "Керівна компанія (КК) "ОАК - Цивільні літаки"(входить в ОАК), на базі якого буде створено спільне російсько-українське підприємство ТОВ "ОАК-Антонов". Про це повідомляє РБК з посиланням на прес-службу ОАК.

Договір підписали президент ОАК Михайло Погосян і генеральний директор ДАК "Антонов" Василь Бєлінський.

Нагадаємо, в лютому 2011 р. Федеральна антимонопольна служба РФ (ФАС) задовольнила клопотання ДАК "Антонов" про придбання 50% частки у статутному капіталі ТОВ "КК "ОАК - Цивільні літаки".

Заявка у ФАС була направлена ​​в рамках проекту зі створення спільного підприємства (СП) між ОАК і ДАК "Антонов" - "ОАК-Антонов". Ця структура створюється для координації спільних авіапрограмм Ан-140, Ан-148, Ан-74, Ан-70 і іншими. Сторони вирішили проводити єдину цінову та маркетингову політику, щоб уникнути зайвої внутрішньої конкуренції. СП займеться питаннями післяпродажного обслуговування, коопераційних постачань.

"Створення російсько-українського підприємства дозволить нам створити майданчик, консолідуючи промислові ресурси двох країн для більш ефективної реалізації спільних проектів в області авіабудування", - наводяться в прес-релізі слова М.Погосяна.

Документ був підписаний на підставі угоди про заснування СП. Воно було укладено між ОАК і ДАК "Антонов" 27 жовтня 2010 р. в Києві.

30 вересня ц.р. російська ОАК і український концерн  "Антонов" парафували документи про створення СП. Спільна структура створюється для координації спільних авіапрограм Ан-140, Ан-148, Ан-74, Ан-70. Сторони вирішили проводити єдину цінову і маркетингову політику щоб уникнути зайвої внутрішньої конкуренції. Компанія займеться питаннями післяпродажного обслуговування, коопераційних постачань.

У ОАК входять ВАТ "Авіаційна холдингова компанія "Сухий", ВАТ "Корпорація "Іркут", ВАТ "Туполєв", ЗАТ "Авіастар-СП", ВАТ "Авіаційний комплексім.С.В.Ільюшіна", ВАТ "Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство", ВАТ "Ілюшин Фінанс Ко.", ВАТ "Казанське авіаційне виробниче об'єднання ім.С.П.Горбунова", ВАТ "Комсомольське-на-Амурі авіаційне виробниче об'єднання ім.Ю.А.Гагаріна", ВАТ "Нижегородський авіабудівний завод" Сокіл ", ВАТ "Новосибірське авіаційне виробниче об'єднання ім.В.П.Чкалова", ВАТ "ОАК - Транспортні літаки ", ВАТ "ОКБ Сухого", ВАТ "Дослідно-конструкторське бюро ім.А.С.Яковлева", ВАТ "Російська літакобудівна корпорація "МіГ", ВАТ "Таганрозька авіація", ВАТ "Таганрозький авіаційний науково-техніческій комплекс ім.Г.М.Беріева", ВАТ "Фінансова лізингова компанія". У власності РФ знаходяться 81,75% акцій ОАК.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся